24 Mart 2013 Pazar

Apocalips- Big Bang 400

Herkese merhaba,
Bu aralar bloglarda Rimmel'in Apocalips marka lipglosslarını öyle sık gördüm ki, sırf meraktan bugün gidip aldım. 
Seride bana pek fazla hitap eden renk yok. Aslında konu ruj olunca kullandığım renkler zaten sınırlı. Çoğunlukla kırmızı rengi tercih ediyorum. O nedenle de elim direk 400 numaralı, serinin tek kırmızı rengi olan big bang e gitti.


Sürdüğünüz zaman matlaşan bir ruj. Temizlemesi biraz zor ve öncesinde nemlendirici kullanmak iyi olur diye düşünüyorum. Özellikle de dudaklarınız benimki gibi kuru ise. Kalıcılığını henüz test edebilmiş değilim ama okuduğum kadarı ile orta derece ve bir kaç saatte bir tazelemek gerekiyor.


Sanıyorum bu sıralar elim sıkça bu gloss a gidecek.


Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Uzun ince kıvırcık çok güzel blog adıymış kii! :) Öyle bir saçım olsun isterdim, çok isterdim. :))
    Ayrıcaa kırmızı ruju tek geçerim! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe teşekkür ederim. Üniversitede hiç tanımadığım birinin beni tarif ediş şekliydi. :D

      Kırmızı ruju ben de tek geçerim ;)

      Sil
  2. güle güle kullan canım bende iki rengini aldım ama elimde 3 tane kırmızı olduğu için bu rengi elime alıp tekrar yerine koydum:(
    bloğumda mimin var canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. :) Mim için de sağol ancak stok yaptığım bir iki şey var :(

      Sil
  3. Fırçalı mat bir ruj kulağa çok hoş geliyor. Alınacaklar listeme yazıldı hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin üst sıralarına yaz bence :)

      Sil
  4. Rengine bayılıyorum kırmızı süpermiş iyi seçim!buna benzer bir renk daha var kırmızımsı ama daha hafif,cesaret edemeyenler o kırmızıyı kullanabilirler.
    Güzel günlerde sür
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o rengi de gördüm. Soft bir renk. Dediğin gibi kırmızıya cesaret edemeyenler o tarz bir renk deneyebilirler.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?