10 Mart 2013 Pazar

Bir şifonyer almak bu kadar zor olmamalıydı..

Herkese merhaba,
Dedemin vefatından sonra anneanneme yerleştim. Dedemin odasını boyattık. Bazı eşyaları odadan çıkardık. Kullanabileceğim bir oda yapalım dedik. Akşamları yatarken bazen çok zor olsada, insan zaman içinde alışıyor sanki.

Ben de beyaz bir şifonyer almaya niyetlenmiştim. İnternetten model araştırdım. Kuşadas'nda bazı dükkanlara baktım ancak gönlüme göre bir model bulamadım. Koçtaş ın sitesinde ayaklı, üç çekmeceli bir model gördüm. Çok beğendim ancak 219 tl, üç çekmeceli ve sunta bir şifonyere biraz fazlaydı.
Kuşadası ve civarında oturanlar bilirler. Söke girişinde ŞKM yani Şahin Kardeşler Mobilya vardır. Ürün çeşitliliği çok fazla ve kalitelide ürünler üretiyorlar bildiğim kadarı ile. Geçen hafta model bakmaya ve fiyat öğrenmeye gittim. Oranın sahibi bana aşağıda gördüğünüz modeli gösterdi.
Aklımda hiç böyle bir model olmamasına rağmen çok beğendim çünkü kullanım amacıma bire bir uyuyordu.
Üstelik ürün mdf. Mdf ürünler her zaman daha sağlam oluyor bildiğim kadarı ile.
Ürünü gördükten sonra başka modele bakmaya gerek duymadım. Annem ve babama göstermek için fotoğrafını çektim. Onlarda beğenince perşembe günü ürünü havale ile ürün ücretini gönderdim ve Söke den nakliyesini ücretsiz olarak yaptılar.

Bu yazıyı yazmamdaki sebep, aldığım her ürünü gözünüze gözünüze görgüsüzler gibi sokmak değil. Ama ben oldukça kararsız bir insanım. Bir şifonyer almak, araştırmasını yapmak bile 2 haftamı aldı. Kuşadası, Söke Aydın civarlarnda oturanlar  ve mobilya almak isteyenler ŞKM mobilya ya bakmalılar. Çeşitlilik fazla, fiyatlandırmada uçuk değil.
Ben peşin olarak bu şifonyeri 250 tl ye aldım. 10 taksitli fiyatı ise 280 tl idi. 



Beş çekmeceli ürünün en üst kısmında aynalı bir bölme var ki en çok beğendiğim ayrıntı bu oldu. Toplamda 6 bölme. En üst bölmeye düzenli olarak kullanmadığım makyaj malzemelerimi koydum. 


Makyaj malzemelerimin çok büyük bir kısmı burada. Düzenli olarak kullandıklarım ise banyo dolabımda Hello Kitty li makyaj çantamın içinde :)



Ve bu da Koçtaş ta model olarak çok beğendiğim şifonyer. :)



Sevgiler
xoxo

26 yorum :

  1. çok güzel iyi günlerde kullan özellikle makyaj ürünlerini koyduğunuz yere baktım çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de o kısmını gördükten sonra inanın başka seçenek aramadım :)

      Sil
  2. çok güzelmiş güle güle kullan :) gidip benimde alasım geldi , tabi ufak bir sorun var ben gaziantepte yaşıyorum :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ŞKM belki ürünü Gaziantep e nakil ediyordur :D

      Sil
  3. bence senin aldığın daha güzelmiş canım. hele o en üst katına bayıldım :) güle güle kullan.
    ve bir de başın sağolsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim her iki dileğin içinde. O üst kata ben de bayıldım. Zaten aklımı o çeldi :)

      Sil
  4. Bana da tam böyle bişey lazım.Ama odamda 5 tane dolap var,giysi-ayakkabı-ıvır zıvır dolabı.Yeer yok :/

    İleride mutlaka böyle bişey almalıyım.Fiyatı çok uygunmuş aslında,burda bu tür şeyler 350-500 tl arası.Güle güle kullan!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o dolaplarını görmek istiyorum. Bence sen öyle bir post yap gözümüz gönlümüz açılsın içindekilerle birlikte :D

      Sil
  5. Datça'da oturan biri olarak bende istediğim gibi şeyler, özellikle mobilya bulmanın zorluğunu çok iyi biliyorum..Ne güzel şansınızasevdiğiniz gibi bir şey bulmuşsunuz güle güle kullanın...Her zaman olmasa da mobilya için internette Tchibo'yu da tavsiye ederim...Ben bayağı şeyi oradan aldım ve çok başarılı servis verdiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tchiboyu reklamlarda gördüm ama internet sitesini hiç incelemedim. Bir ara bakayım madem :)

      Sil
  6. çok beğendim ben özellikle üst kısmındaki aynalı bölme harikaymış ^^ herşey içinde kutularda çok düzenli ve hoş görünüyor
    güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şifonyeri kullanışlı ve güzel yapan kısmı da o değil mi zaten :) O plastik kutuları ikea dan almıştım. Gerçekten çok işe yarıyor.

      Sil
  7. Çok güzelmiş güle güle kullan:) bende bunun dikdörtgen, aynalı uzun
    olanlarından arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) vallahi canım tek modele takılıp kalma derim. Sonra diğer hoşuna gidebilecek seçenekleri kaçırma :)

      Sil
  8. Gülegüle kullanın, bence ilk beğendinizden daha güzel bu aldığınız.
    Ben alışveriş listelerimi hep bu tarz postlardan faydalanarak yaparım. Hiç bir zamanda gözüme gözüme görgüsüsüzler gibi sokuyorlar diye düşünemmiştim böyle düşünenlerde varmış demek ki:) komik. Zaten hiç öyle anlamadım kendinize haksızlık etmeyin böyle düşünecek olanlar takip etmesin zaten. Neyse bence Kuşadası tarafında bu tarz mobilyalar arayanların işine yarayacak bu post. Çok kullanışlı ve güzel görünüyor, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Beğenmenize sevindim. :)
      Ben de bir şeyler satın almadan önce blog araştırması yapmayı çok severim ve işimede yarar ancak bazen bloglarda öyle şeyler görüyorum ve okuyorum ki, insanların paylaşımlarımı yanlış anlamasını istemem. O yüzden bazı zamanlar açıklama gereği duyuyorum.
      Yorumunuz için de teşekkür ederim. :)

      Sil
  9. ay çok güzelmiş ben de aynı dertten muzdaribim. bulamadım şöyle hem keseme göre hem de aradığım gibi bir şey. ben de böyle seninki gibi 5li istiyorum ama çok da dar ya da çok geniş olmasın istiyorum 70-80 cm gibi. sanırım bu gidişle malm alıp çıkacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce baktığım yerlerde 5 li hiç göremedim ve iç genişlikleri de 35 e 45 gibi bir şeydi. Gerçekten pek iş görmeyecek cinsten. 70-80 cm iç genişlik istiyorsan bulamayabilirsin. Özel sipariş vermen gerekir sanıyorum. Ama umarım istediğin tarz bir şey bulabilirsin.

      Sil
  10. iyi günlerde sağlıkla kullan..

    YanıtlaSil
  11. Bence tercihin çok hoş olmuş. Ben de makyaj aynasız aldım seçtiğim daha büyük diye. Ama böyle de ayrı şık görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de bu modeli gördükten sonra diğeri aklımdan uçtu gitti. İyiki almışım çok rahat ettim.

      Sil
  12. Çok güzelmiiş çok çok beğendim :)
    Şuan Bursa da yurt hayatı yaşıyorum ama 1 sene sonra evime döndüğümde benim de odam için böyle birşeye ihtiyacım var.Yardımcı oldu gerçekten
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :) ŞKM mobilya zaten Bursa merkezliymiş. Benzer bir model ya da aynısını bile bulman sorun olmayacaktır diye düşünüyorum :)

      Sil
  13. merhaba yazınız ilaç gibi geldi internet satışı varmı bu üründen satın almak istiyorum nolur yardım edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir bilgim yok. (0256) 511 0286 söke şubelerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?