30 Mart 2013 Cumartesi

English Home alışverişim..

 English Home ürünlerini çok beğeniyorum Pembeler, morlar, çiçekli böcekli desenler... 
Aslında benim eskiden bu kadar pembe takıntım yoktu ancak son zamanlarda ne olduysa pembe merakım aldı başını yürüdü. Odamın duvarını bile pembeye boyattım :S

English Home ürünlerini gördükten sonra "çeyizimi buradan almalıyım" dedim. Nitekim de çeyiz alışverişine başladım :P Zaten bütün sülale neredeyse söyleyip duruyordu. "İndirimde buldukça al, kenara koy, sonra çok sıkıntı çekersin."
Ben de en azından çarşaf, pike gibi ürünleri almaya karar verdim. Bunlarda bugün aldıklarım.
Yatağımın üzerinde de serili gördüğünüz çift kişilik çarşaf 12 tl. 2.kalite ancak hiç bir defo ya da leke çıkmadı. O nedenle şanslıyım. 


Bu çift kişilik pike ve çarşafı da çok beğenerek aldım. İnşallah kullanacağım günleri de görürüm.


Bu çerçeveyi de çok önceden almıştım. Aldığım zaman %50 indirim vardı. English Home un dekor ürünleri de çok güzel. Daha çok para biriktirip, daha çok ürün almak lazım.


Sizler English Home ürünlerini kullanıyor musunuz? Memnun musunuz?

xoxo

19 yorum :

  1. Çok güzellermiş güle güle kullan,bende çeyizimemi alsam napsam :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeyiz karşıtı olan beni bile bu English Home dize getirdi :D o derece cezbedici.:D

      Sil
    2. Hihih Ben güllü-çiçekleri şeyleri sevmezken birden içimde kelebekli aşk oluşturdu önyargımı yıktı resmen YA!:)))

      Sil
  2. Sevgili askere gitti kıvırcık çeyiz biriktirmeye başladı, inşallah en yakın zamanda kullanmak nasip olur bebeğimm :) Her biri çok tatlı görünüyor <3

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan hepsini :) Ben 21 yaşındayım hep alasım geliyor böyle şeyler gördükçe ama annem nişanlanırsan alırsın diyip kızıyor alamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Zamanı gelince emin ol annen senden önce davranacaktır :)

      Sil
  4. English Home ürünlerinin desenlerini çok seviyorum ama yıkayınca biraz fazla kırışıyorlar.Ütü yapmaktan hoşlanmayan ben için fazlaca yorucu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef kırışıklıkları açmak biraz zor oluyor ama değer :D hepsi o kadar güzel ki..

      Sil
  5. aaaaaaaaa en cok istedigiklerimi almissin canim :) güle güle kullan

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Zevklerimiz benziyor demek ki :)

      Sil
  6. Ben bu çarşaflara bayıldımmm :) English Home'da minik pembe çiçekli ne görsem almak istiyorum hemen zaten :) Bana da beklerim.. :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) O yüzden daha çok alışveriişşşşşşş :)

      Sil
  7. güle güle kullan :) Aldıkların çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  8. Bende English Home hastasıyım, ürünlerinin bir kısmını kullanıyorum bir kısmınıda kendi evim için saklıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Aldıkların çok güzelmiş şanslısın kuşadası marmarise göre epey gelişmiş burda hiçbir şey yok online alışveriş tek çare ama mağaza gibi olmuyor:( yakınların doğru söylemiş buldukça al derim bende sonrasında herşey çok hızlı oluyor insana zaman yetmiyor alacak çok şey kalıyor güzel günlerde kullan inş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet, Kuşadası gelişmeye başladı geç olsa da..:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?