12 Mart 2013 Salı

Evlenecek olanların dikkatine. :)

Herkese merhaba,
Bugün size Alsancak/İzmir merkezli Fth Photography'den bahsetmek istiyorum. 
Fth Photography'i aylar önce tesadüfen facebook ta gördüm ve fotoğraflara olan düşkünlüğümden dolayı da sayfayı beğeniye aldım. Bir süre sonra da beğendiğim bir kaç fotoğrafı blogumda sizlerle paylaştım. Merak edenler için tık tık.


Fth Photography söylediğim gibi İzmir merkezli. Ancak davet edilmeleri durumda Türkiye'nin hemen her köşesine gitmeye çalışıyorlar :)
Düğün fotoğraflarının yanı sıra dış mekan, ürün, portre, aile çekimleri de gerçekleştiriyorlar ancak facebook sayfalarını incelerseniz düğün fotoğraflarının ağırlıkta olduğunu ve bu işi ne kadar güzel ve özenli bir şekilde yaptıklarını göreceksiniz. 


Fotoğraf meraklısı biri olarak gerçekten yaptıkları işi takdir ediyorum ve inşallah ileride bu fotoğraflardan o özel günümde ben de nasibimi alırım :)



ve gelelim asıl güzel habere! 

 Fth Photography den blog izleyicilerime, başka hiç bir koşul olmaksızın, % 10 indirim sözü :)



Özel günleriniz için fotoğrafçı arayışı içinde iseniz Fth Photography i kesinlikle araştırmanızda fayda var. 




Detaylı bilgi almak isterseniz Fatih Yalçınkaya'ya ulaşabilirsiniz. Hiç bir sorunuzu yanıtsız bırakmayacaktır. 



FTH Photography

Fatih Yalçınkaya

 532 697 65 43
fthphoto@gmail.com

1 yorum :

  1. hahah :D fotoğraflar çok şekerrr ♥
    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?