16 Mart 2013 Cumartesi

Flormar 439..

Herkese merhaba,

Bugün Flormar'ın spring & summer 2012 serisinden 439 noyu sürdüm. Ojelerde mavi ve yeşil tonlarını gerçekten çok seviyorum. Bu rengide oldukça beğendim. Ancak fotoğraflarda fark edeceğiniz gibi photoshop var. Çünkü fotoğraf makinem ile aynı tonu yakalayamadım. Flaştan dolayı çok açık durdu rengi. Ben de photoshop ile kendi rengini buldum :)
Rengi bildiğimiz lacivert :)

Piyasada örnekleri çok ama nedense tam olarak bu ton benim daha çok hoşuma gitti :)




Sevgiler
xoxo



3 yorum :

  1. Rengi çok hoş görünüyor. Bloğunu izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi güzelmiş. Bloğunu izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?