30 Mart 2013 Cumartesi

Yayyy! Spring blush...

Herkese merhaba :)
Pastel in facebook sayfasında yeni satışa sunmuş oldukları spring blush ları gördüğüm andan itibaren, özellikle de pembe olanına sahip olmak istemiştim. Allık meraklısı olduğumu bilen biliyor. Tek bir allık beni bütün bir gün mutlu etmeye yetebilir :D

Şanslıyım ki pastel denemem için bana bu güzel allığı yolladı. Dün ilk kez kullandım. Bundan sonra uzun bir süre kullanmaya devam ederim. :)
Hatta iş arkadaşım da çok beğendi. Watsons a ilk gidişimde kendisine bir adet pembe ve kendime de bir adet turunculu olanından alacağım :)


Zaten bu hafta spring blush allıklar hakkında çok şey okuduk. Birden benden dinleyin bakalım :)


Maalesef allığın iki çeşidi söz konusu ki bence pastel bu duruma el atıp bu seriyi genişletmeli. Ayrıca limited edition tabiri hiç hoşuma gitmedi. Bu allıklar sürekli satışta olmalı.
Allık 5 gr. İlk bakışta küçük kızların çantalarındaki oyuncak aynaları anımsatıyor. Çok güzel dizayn edilmiş. 
Allığı bitirebilirseniz şayet, ambalajını atmak istemeyeceksiniz. En azından ben atmayacağım :)
Bloglarda toz toz olduğunu okudum. Bence miktarını ayarladıktan sonra sorun yaratmayacaktır. Çünkü daha önce tozutan allık çok gördüm. Bu onlardan değil :)
Renk vermesi oldukça yeterli. Kat kat uygulamanıza gerek yok. Hatta dikkatli kullanmanız da yarar var. :)
Kalıcılığını ben beğendim. Beni neredeyse bütün gün idare etti. Tabii ki ilk sürdüğüm gibi değildi gün sonunda ancak hala hafif bir pembelik vardı ki bu da beni memnun eden bir durum.
Son olarak söyleyebileceğim şey şu ki allık, koku takıntısı olanlar için bir eksi durum oluşturabilir. Ancak bana göre allıkta hissedilen hafif bebek pudrası kokusu çok hoş ve zaten yanağa sürdüğünüzde kokuyu almıyorsunuz.


Ben bu allığı gerçekten çok sevdim. Umarım Türk firmalarından daha böyle nice güzel ambalajlı, kaliteli ürünler görürüz. Üstelik fiyatı da düz hesap 10 lira :)


Harika bir iş çıkarmışsın Pastel.

Teşekkürler

xoxo

10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Evet, benziyor ama bence pastel ambalaj olarak daha başarılı :)

      Sil
  2. güle güle kullan :) bu allıklar gerçekten çok güzel keşke renk seçeneği fazla olsaymış

    YanıtlaSil
  3. Ya ben de alınacaklar listeme ekledim ama pembe mi turuncu mu karar veremedim bi'türlü sanırım tercihimi turuncu tonundan yana kullanıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini al :) Ben her zaman önceliğimi pembeden yana kullanıyorum ama turuncuyu da almayı düşünüyorum :)

      Sil
  4. Elimde zibilyon tane allık var ama gönül işte, bunu da istiyor :( Pembenin pembeliği o kadar cezbedici ki... Güle güle kullan kıvırcığım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canomm. Fazla allık göz çıkarmaz. ;)

      Sil
  5. Miss gib bir rengivarmış bende BAYILDIM resmen buna,almak isterdim çok hemdeee ama alamıyorum çünkü evde allık birikti,ne kadar zor bitiyorlar bu allık tarzı şeyler sinir gıcık deli oluyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de 15 küsur allığım var ama dayanamıyorum. Hediye gelmeseydi de gidip alacaktım.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?