19 Mart 2013 Salı

Mary-Lou Manizer aydınlatıcım..

Herkese merhaba,
Akşam akşam, aslında hepinizin bildiği The Balm ın meşhur Mary-Lou aydınlatıcısından uzun uzun bahsedecek değilim. Ama kullanmakta olduğum ilk The Balm ürününü paylaşmadan da yapamam :)


Mary-Lou nun ambalajı harika. Umarım Türk firmalar biraz örnek alırlar da o plastik, sevimsiz ambalajlardan kurtulurlar.


Aldığımdan beri hem ambalajı ile hem yapısı ile favori ürünüm oldu.
Yapısı yoğun o nedenle dikkatli uygulamak gerek.

Tek kusuru kalıcığı yüksek değil. Eh artık. O kadar da olsun. Ne diyelim.



Şimdilerde ise Balm Jovi palete de takmış durumdayım. 
Listeye ekledim. İlk fırsatta alınmalı :)


Sevgiler
xoxo

11 yorum :

  1. temin aklımdan bu ürün geçiyordu alsam mı acaba diye :D kesinlikle almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben, hiç aklımda yokken, ani bir kararla aldım bu ürünü. İyiki de aldım :)

      Sil
  2. Ahh balm jovii :) aldığım günden beri aşk yaşıyorum; hem çok seviyorum hem kullanmaya kıyamıyorum :)
    balm jovi içinde var ama yine de mary-lou yu almak istiyorum bende :) sanırım anneler günü indimi bunun için iyi bir fırsat olacak, o zamana kadar sabredebilirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary Lou özellikle alınmalı ;)

      Sil
    2. inşallah 12 mayısta sabahın köründe gidip the balmı talan edicem :) başta mary-lou :)

      Sil
  3. Balm joviyi kaçırma anneler gününde sabahtan gidip almıştım bende müthiş birşey o bibişyaa,bu aydınlatıcıda var içinde çok parlak ama kaş altları için kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta almalıyım ben de :) İnşallah.

      Sil
  4. ah nasıl da güzel birşey bu sihirli toz gibi:))) işallah anneler gününde bir indirim olur yine de eksik kalan balm'larımızı da ucuza alırız:))))

    YanıtlaSil
  5. Değil mi ama? özellikle de ambalajı o kadar güzel ki kullanırken zarar vermeyeyim diye çok özenli davranıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Aydınlatıcı kullanamıyorum ama Balm Jovi'nin içinde minikte olsa var bundan ve rengi çok tatlı ^^
    Sende iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet balm jovide de varmış ama yine söylüyorum sadece ambalajı için bile alınır :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?