20 Mart 2013 Çarşamba

PASTEL'DEN İKİ YENİ ALLIK ...

Herkese merhaba,
Dün facebookta Pastel in yeni çıkarmış olduğu allıkları kazanan kişiler açıklanmıştı. Tesadüfen gördüm. Allıklar gözüme çok hoş göründü. Ürünün basın bülteni de gönderilince paylaşmak istedim. Normalde denemediğim ürünleri paylaşmaktan hoşlanmıyorum ancak bu ürün standlarda yerini aldığında denemek istiyorum. Özellikle de pembesini :)



 

PASTEL İLE BU BAHAR ERKEN GELDİ!

Yeni Spring Blush-On allıkla, baharın tüm canlılığı yüzünüzde!

Spring Blush-on allık yumuşak, ipeksi yapısı sayesinde kolayca renk veriyor. Baharın neşesini, yazın enerjisini pembe ve şeftali renkleriyle yüzünüze yansıtıyor.

Önerilen perakende satış fiyatı: 9.90TL’dir.


Sevgiler 
xoxo


5 yorum :

  1. Çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajları bana Tarte Amazonian Clay allıkları anımsattı. Umarım pigmentasyonları da benzer. (:

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. şeftalisine bayıldım bu serinin ismi nedir?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?