8 Mart 2013 Cuma

Tasarım defterler.. Melimelo

Herkese merhaba,
Bugün size kısaca Meltem Hanım'ın kendi el emeği ve tasarımları olan defterlerden bahsetmek istiyorum.
Defterlerin ana malzemesi kumaş. Kendisi kumaş üzerine dikiş ya da boyama şeklinde çalışıyor.
Kendisinin söylediğine göre Meltem Hanım'ın tek amacı kullanıcıların günlerini mutluluk ile kaplamak :)
Defterleri İstanbul'da Modern müze mağazası, Santral dükkan ve Ankara da ise Bookish store da meraklılarına sunulmuş. 
Siteyi incelemek ve bilgi almak için buradan buyrun.

Aranızda bundan bir çıkarım olduğunu düşünenler olabilir. Aksine hiç bir çıkarım yok. Kendisinden bir talebim vs. hiç bir şey olmamıştır. Sadece ürünleri gördüm ve tasarım ürünleri meraklıları ile paylaşmak istedim. Hepsi bu :)











Sevgiler
xoxo

1 yorum :

  1. Çok tatlılar, çocukların özellikle ilgisini çekecektir. Ben de beğendim okulda kullanmak için çok güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?