9 Mart 2013 Cumartesi

vee artık benim de Balm ım var yayy!

 Herkese merhaba,
Bugün yolum İzmir'e düştü. Hal böyle olunca alışveriş yapmak istedim. İki ayrı Gratis e girdim ve ilk kez olmak üzere Rossman a girdim. Keşke Kuşadası'ndaki saçma sapan parfümeriler kapansa da yerine böyle mağazalar açılsa.

Gelelim aldıklarıma;
İlk Gratis ten aşağıda gördüğünüz iki Gratis çantası ve defterleri aldım. Gratis in kendi ürünlerinde %40 indirim var. Alsancakta işimiz bittikten sonra Kemeraltına gittik. Tesadüfen Gratis i gördüm. Açılalı 2-3 ay olmuş. The Balm aydınlatıcı almak istiyordum. İlk girdiğim Gratis te bitmişken, ikinci girdiğim yerde sadece iki tane vardı ve artık biri benim :) İlk kez The Balm ürünü kullanacağım. Mutluyum :)

Kemeraltında ilerlerken Rossman gördüm. Çok keyifli bir yer. Ben o tarz yerleri çok seviyorum. Özellikle de yabancısı olduğum farklı markalar varsa. Ancak tek aldıklarım facelle günlük ped ve Altera şampuan oldu. daha önce bir blogger arkadaş Alterra şampuanların iyi olduğundan bahsetmişti. Denemek istedim.
Yalnız ne sinir bozucudur ki Essence ürünlerinin hiç bir cazibesi kalmamış. Hep eski seri maalesef.
ve,
Dnr dan da yukarıda gördüğünüz kitap ayracını aldım. 

Aşağıdaki Hello Kitty li çantayı da annem bim den almış benim için. Hello Kitty diye diye beni de özendirdiniz ya ne diyeyim size :) Yakında donuma kadar Hello Kitty alırsam hiç şaşmam :D


Sevgiler
xoxo

22 yorum :

  1. Ühüü ühüü ben de balmlardan almaya gittim ellerım boş döndüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklımda hiç the balm almak yoktu. Zaten ilk girdiğim gratis te yoktu. Stand zaten neredeyse boştu. Ne the balm meraklısı varmış memlekette :)

      Sil
  2. ben de the balm'landım çok mutluyum :D güle güle sürüştürelimm <3

    YanıtlaSil
  3. Canım güle güle Mary Lou'yu :)) İzmirli olduğunu bilmiyordum :( En kısa zamanda bir buluşma olucak seni de aramızda görmekten mutluluk duyarım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ay çok teşekkür ederim ancak ben İzmir li değilim. Adalıyım :) İzmir e de yolum 2-3 ayda bir anca düşer ama adaya gelmek isteyenler olursa başım üstüne :)

      Sil
  4. güle güle kullan hepsini. bugün İzmir biraz yağmurluydu inşallah keyifle gezebilmişsindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aslında ilk başlarda iyiydi ama kemeraltının içine doğru girdikçe pişman oldum. Hem o satıcıların bağırmaları, hem kalabalık, hem de yağmur, perişan olduk bir süre sonra.

      Sil
  5. Güle güle kullan.Çok işine yarayacak bu aydınlatıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de öyle düşünüyorum. Şimdiye kadar hakkında hiç bir olumsuz yorumla karşılaşmadım çünkü :)

      Sil
  6. Gule gile kullan aldiklarini. Bende istanbula her gittigimde rossmanna ugrayip kendimi kaybediyorum ama aldigim herseye degiyor o ayri :-) alterra kafeinli sampuan gordum orda ve bayiliyorum o sampuanaumarim sende begenirsin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım memnun kalırım. Memnun kaldığım takdirde rossman imkanı olan arkadaşlara sipariş ederim :D

      Sil
    2. Güle güle kullan hepsini :) Çantaya bayıldım tüm bimlerde var mıdır acaba :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) artık bimlerde kaldığını sanmıyorum çünkü geçen haftanın ürünlerindendi ama bir bak yine de belki de bir yerlerde kalmıştır :)

      Sil
  7. alterra şampuanlar gerçekten harika ben de narlı olanını yeni aldım ve sadece bir kez kullandım ve aşık oldum bundan önce saçlarımı ne saçma şeylerle yıkıyormusum diyeceksin bence çünkü ben öyle dedimm güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya. Bak şimdi daha da meraklandım. :) Hemen yarın kullanmaya başlıyorum öyleyse :)

      Sil
  8. Bende alip blogumda benim de hot mama'm balm jovi'm var demek isterdim ama şehrimde gratis yok :/ sen güle güle kullan ben başka bahara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım yolun ben gibi Gratis i olan bir yere düşer. Maalesef benim yaşadığım yerde de bu tarz yerler yok. Watsons bile yeni açıldı yani.

      Sil
  9. Güle güle kullanın :) Ben de severim bilmediğim markaları alıp denemeyi. :)

    YanıtlaSil
  10. Hello kitty çantadan o zaman alamamıştım,sonra yana yakıla her yerde aradım ama bulamadım,nasıl üzüldüm :/
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?