13 Nisan 2013 Cumartesi

English Home Alışverişim 2

Herkese merhaba,
English Home'dan bugün yapmış olduğum alışverişi paylaşmak istedim sizlerle. Nevresim, pike ve çarşaflarda %25 ila %50 arasında indirim var ve yarın indirimin son günü. Fırsatı değerlendirmek isteyen olursa acele etsin derim. 
English Home! Sana bayılıyorum!

Gelelim aldıklarıma;


Annemlerin içime bir çeyiz merakı saldığını sizlere anlatmıştım. İşte çeyiz merakımın bana aldırdıkları...

İki hafta önce aynı tarzda çiçekli bir çarşaf almıştım. Bu seferde %25 indirimden yorgan kılıfını aldım.


Bu desenler yeni çıkmış. Mor rengi de seven biri olarak yorgan kılıfını ve yastık kılıfını aldım. 


ve pike takımları. %50 indirimde, tanesi 50 TL. Her biri çift kişilik. İçinde 2 adet yastık kılıfı ve çarşafı da var. İki hafta önce tek bir pikeye 45 TL vermiştim. Bu takımları 50 TL ye alınca, diğerini aldığıma biraz üzülmüş oldum. Çünkü bu yeni takımlar çok uygun fiyata denk gelmiş oldu.



Pembe mi mavi mi karar veremediğim için de ikisini aldım.  İnşallah mutlulukla kullanacağım günleri de görürüm. Amin diyelim kızlar :D




Sevgiler

xoxo


14 yorum :

  1. Ay harika şeyler almıssın yine!!En sondan ikinci iri pembeleri olan güllü desene bayıldımm keşke azcık daha inse 25 gibi felan (:
    güle güle iyi günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kokoşcum. Bence de fiyatlar daha çok inse de daha çok şey alsak :D English Home ürünlerini gerçekten çok beğeniyorum çünkü. O yüzden sürekli gelen indirim mesajlarını dikkatle inceliyorum :)

      Sil
  2. Nası güzel hepsi:) Mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. hepside cok güzel icim gitti bende kesinlikle yeni evimize almaliyim :) güle güle kullan canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm sağol. valla yuvayı dişi kuş yapar mantığı ile hareket edip yatak odamızı kendi zevkime göre döşemeye karar verdim. Bunlar da kanıtları :D

      Sil
  4. 50 TL'ye uygunmuş baya. Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan.. Çok güzel şeyler almışsın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet, %50 indirime girenler gayet uygun fiyatlı ancak keşke daha da ucuzlasa da daha çok şey alsak :D

      Sil
  5. Hepsini güzel günlerde kullan inşallah.Çok şık :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım desem yine de şu içimde ki şeyi anlatamazmışım gibi geliyor.:) Harikalar ya güle güle kullan, kendimi onlara dolayasım geldi bi an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihii :) sağol Melocum. Ben de bir an önce kullanmak için sabırsızlanıyorum :P

      :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?