14 Nisan 2013 Pazar

Sinirliyim arkadaşım!!!

Hayatımı oldum olası insanlara endeksli yaşamaktan nefret ettim ve bu nedenle ailede "huysuz" olarak tabir edilirim. Evet, bana uymayan fikirlere karşı çıkıyorsam, insanlara göre hayatımı düzenlemeye karşı geliyorsam,  çoğu zaman istemediklerime karşı hayır diyebiliyorsam, evet ben huysuz kişinin biriyim. 
Bugün öylesine sinirliyim ki... Kendimce bir plan kurduysam ve o plan, plansız bir takım kişiler tarafından bozuluyorsa, o zaman etrafımdakiler benim gazabımdan korksunlar. Bir anda canavarlaşabiliyorum.  ve bugün beni bu denli sinirlendirmeyi başaran iki davetsiz misafir var ki misafirleri sevmem, hele ki davetsiz misafirleri asla!...    
Sebebini bilmiyorum ama uzun bir süredir yaşadığım bir misafir fobim var. Ev gezmelerini sevmem, evime birlikte vakit geçirmekten hoşlandığım akranlarım hariç insanların sıkça gelip gitmesinden asla haz etmem, hele ki o insanlar çat kapı geliyorlar ya da sadece telefon edip biz geliyoruz diyorlar ise.
Müsait misiniz? Lafını lütfen kullanın!!! 
Canı sıkılan açıyor telefonu " size geliyoruz" ya da ding dong kapı... " biz geldik"... iyi mok yedin! Sordun mu işimiz gücümüz, planımız vardı. İçine ettin işte!!

Annem hayır demeyi beceremeyen bir insan ve bu yüzden çok fazla kavga ediyoruz. Annemin kına annesi açtı sabah telefonu " evde misiniz size geliyoruz, haberiniz olsun". Annem de evdeyiz ama müsait değiliz demeyi beceremiyor. Neymiş efendim ayıp oluyormuş. Ama bize ayıp olmuyor... Bugün evde yapılacak o kadar çok iş vardı ki... Şu an yapılacak bütün işler askıda ve benim bütün plan programın yerle bir olmuş durumda. Zaten bir hafta sonum var, onun da bu sayede içine edildi. Sağolsunlar!
O yüzden bu tarz insanlardan nefret ediyorum. 
Müsait misiniz lafını lütfen kullanın ve hayır demeyi öğrenin. 

Çünkü müdahale etmeye çalışan çok oluyor ve olacakta. İzin vermeyin.

Ya akrabalarım, onları ne diye ilgilendiriyorsa artık, çeyizime bile karışmaya kalktılar. Neymiş efendim taksit taksit alıp koyacakmışım kenara. SANA NE!!!  

Öyle işte kızlar. Bok gibi, sinir içinde geçen bir günden sevgiler 
xoxo


8 yorum :

  1. sevgili uzun ince kivircik cok haklisiniz ne yazik ki bizim insanimiz samimiyetle dusuncesizlik arasindaki o ince cizgiyi cogu zaman gormez tepki gosterince de saygisizlik etiketini karsisindakine yapistirir ama tepkisiz kalinca da isin boyutunu asar boyle boyle alistirmaklazim bence de gec kalmadan ben de yasadim hala da yasiyorum ama artik onlem aliyorum en guzeli acik ve net a
    olmak galiba moralinizi bozmayin gunesli gunlet dilegiyle perisscope.blogspot.comsevg

    YanıtlaSil
  2. Al benden de okadar insanlara gore hayatimi belirlemekten nefret ediyorum ,deli oluyorum,uyuz oluyorum , akrabam dedilen insansi varliklarin her seyime karismasina ve hayatimi onlara gore belirlemek zorunda olmaya uyuz oluyorum :-)kisaca sana katiliyorum :-)

    YanıtlaSil
  3. ayy bir an kendi yazdıklarımı okurmuş gibi hissettimm.. çok iyi anlıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Ayyy aynı ben ya aynı ben, bu kadar olur. Benim annem de aynısı. Her telefon edene buyrun gelin diyor. En büyük kavgalarımız hep bundan çıkıyor. Hele akşam misafirleri yok mu. Akşam size gelicez die ararlar bir de geç gelirler. Bazen pijamalarımı giyip oturmak istiyorum çat telefon. Tamam hadi geliyorsunuz ama bari laf sokmayın. Ben şu anda çalışmıyorum. Her gelen laf sokmaya çalışıyor. Hatta en son bir tanıdık. Hala boş boş oturuyor musun dedin, ben hemen surat asıyorum. Ama bu sefer de ben suçlu oluyorum. Artık gelen misafirin yanına çıkmıcam odamda oturcam diyorum. Buna da annem hemen karşı çıkıyor tabi ayıp olurmuş. Hep başkasına ayıp oluyor nedense beni düşünen yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne biçim cümleler kurmuşum=)) Hep sinirden=))

      Sil
  5. aynen bizde de öyle insanlar var sanki benim ağzımdan çıkanları yazmışsın ... Bende çok sinirim öyle oldu mu daha bu hafta yaşadık aynısını çok sinirleniyorumm ben de

    YanıtlaSil
  6. Benimle aynı düşünceye sahip kişileri görmek güzel. Maalesef belirttiğim gibi insanlar düşüncesiz ama bazılarına hadlerini bildirmek gerekiyor. Sessiz kalmayalım. Hele ki Nil, laf sokana karşılığını ver gitsin.

    YanıtlaSil
  7. bizde de olay tam tersi annem eve kimseyi istemediğinden hep sorun oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?