17 Nisan 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim..

Bugün iş çıkışı canım sıkıldı. Yol üstü bir Watsons' a uğradım. Saç ürünlerinin bir çoğunda indirim var haberiniz olsun. Aslında niyetim göz altı kapatıcısı almaktı. Maybelline az kaldı ancak indirime girmesini bekleyeceğim galiba. 

Gliss'in daha önce keratinli serisini kullanmıştım ama herhangi bir etkisini görmemiştim. Neden yeniden aldım inanın bilmiyorum. Sanırım bir kez daha deneyeceğim. Gliss ürünlerinin adet fiyatı 5.99 tl. 
Maybelline'in bb kremi de bitmek üzere. Zaten bitsin diye kullanıyordum. Garnierde de %25 indirim olunca bb kremini aldım. Daha önce kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.
Son olarak Watsons'ın krem duş jelinden aldım.. Fiyatı 1.99 tl. Şu an pembe olanından kullanıyorum ve çok memnunum. Kokusu da çok güzel. Bir de bal özlü olanı deneyeceğim.


Kafamı dağıtmak için yaptığım alışveriş bu kadarcık.

Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. glisin bu serisinin maskesinin methini çok ama çok duydum sanırım bende onu denicem
    inşallah dedikleri kadar ii gelir fiyatı bunlarla aynımı gözüne takıldımı acaba??
    güle ggüle kullan hepsini tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske fiyatına bakmadım. Zannedersem 13 küsur falandır ama 5.99 fiyat etiketi şampuan, saç kremi ve sıvı saç kremleri için geçerliydi.

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım iyi yapmıssın alışveriş iyi geliyor kadına çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Evet, alışverişin faydası olmadı desem yalan olur :)

      Sil
    2. (:Bu arada canım hala varmıdırki bilmiyorum ama geçen hafta sonu rossman alışverişim esnasında kasada gördüm 20 tl'lik alışverişe gliss maskeleri 5Tl diye yazıyordu duyrulur buradanda :)

      Sil
  3. Sıvı saç kremim bitmek üzereydi.Paylaşım için sağol,öğrendiğim iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Stok yapmak için iyi bir fırsat :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?