25 Mayıs 2013 Cumartesi

Flormar'dan gelenler..

Herkese merhaba,
Dün Flormar'dan bir paket aldım. Lights of Flowers isimli yeni koleksiyonlarından iki parça ürün göndermişler. Teşekkür ediyorum.
Bb kremin gelmesine çok sevindim.Üstelik light rengi. Tenime uygun. Şu an kullanmakta olduğum bb kremim biter bitmez Flormar ın bb kremini kullanmaya başlayacağım.
Ancak gloss için aynı şeyi söyleyemiyorum. Ağırlıklı olarak gloss kullanan biri değil. Üstelik kahve tonları bana hiç gitmez O nedenle gloss u kullanamayacağım maalesef.

Ama bb kremi kullanmak için sabırsızlanıyorum çünkü şu an kullanmakta olduğum maybelline bb kremden hiç memnun değilim ancak bitsin diye her gün kullanıyorum. Bu nedenle değişik alternatifler denemek de beni mutlu eder. Ayrıca iki kutu Garnier bb krem de depo yaptım indirimden :)




Flormar a tekrar teşekkürler.


Mutlu hafta sonları.


xoxo

6 yorum :

  1. hediye gönderimi nasıl oluyor,blogunuzu flormara mı bildiriyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bunun için flormar ile iletişime geçmeyi deneyebilirsin :)

      Sil
    2. deneyeceğim, teşekkürler :)

      Sil
  2. Aaa gloss nude bir ton değil mi ya kahve mi ? :/ Bb cream bana 1 ton koyu geldi ya sinir oldum . Bana da light gelmesi lazımdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana nude dan bir iki ton koyu geldi doğrusu. Benim için kahverengi hemde kullanamayacağım bir ton doğrusu :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?