5 Mayıs 2013 Pazar

Hafta sonu alışverişim..

Herkese merhaba,
Aslında giysi alışverişi yazıları yazmaktan çok hoşlanmıyorum çünkü fotoğraflaması çok zor geliyor ancak bu haftasonu kendimce yüklü bir alışveriş yapınca paylaşayım istedim. Üstelik bu alışveriş içinde bazı ilklerim de var.

Öncelikle tişörtler... 
Tanesini 5tl ye aldım. Sağdaki benim, soldaki ise sevgilim için. Dışarıda bu tarz tişörtler giymiyorum ama evin içinde rahat ediyorum.
Artık o evde, ben evde karikatürlü tişörtlerimizi giyer takılırız :P



ve işte ilklerim... Pembe mi?? Pembeyi severim ama pembe pantolon??? Şimdiye kadar blue jean den başka bir pantolon neredeyse hiç giymedim ancak dün ne olduysa pembe pantolonu görünce çok hoşuma gitti. Annem de beğenince, ki annemin genelde zevkine güvenirim, aldım. Yaş büyüdükçe, zevkler küçülüyor galiba :)
Pembeyi bugün aldığım mint yeşili ve borda ispanyol paça pantolonlar izledi...


Ne alaka bilmiyorum ama pembe hasır şapkaya bayıldım. 2 sene öncesinde buna benzer bir hasır şapka almıştım Nevşehir'den ancak zaman içinde rengi soldu gitti. Neyse.. Yerine yenisi gelmiş oldu.


Piliseli etekler... Adl de indirimdeydi. Fuşya renkli olanı çok beğendim. Bir cesaret aldım. 


Siyah olan ise biraz daha uzun.


ve bluzlar... 


Bir de gönlüme göre bir babet ve az topuklu şık bir topuklu ayakkabı bulursam tam olacak :)


Sevgiler
xoxo

18 yorum :

  1. Bluzlar müthiş.Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim.

      Sil
  2. Ay bana da zor geliyor kıyafetleri fotolayıp post yapmak artık ya :) Zor yakalanıyor bir de renkler falan,sinir ediyor insanı o durum. Videolarda da gösterdiğimden,bloga ayrıca fotolarla koyasım gelmiyor bir de :D Pantolonlar ne cici öyle rengarenk sıralamışın. Ben de renkli pantoloncuyum ,bir sürü var artık elimde,almayı düşünmüyorum daha fazla hehehh.. Güle güle kullan hepsini de canım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morluşum sağol :) artık sanırım ben de renkli pantoloncu olacağım :D

      Sil
  3. iyi günlerde kullan hepsini, pantolonlara bayıldım özellikle yeşile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Mint yeşiline geçen seneden beri ilgim arttı. O nedenle o pantolon da sanırım benim favorim :)

      Sil
  4. Bordo pantolon ve bluzlara bayıldım.Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) sanırım hepimiz renkli pantolonları seviyoruz :)

      Sil
  5. WUW!Bir dolusu pantolon almıssın bravo ben birini zor alıyorum girdimmi o kalabalık ve fiyatlardan,ama renkler süper benimde giymiycem dediğim ama heran alıp giyebilme ihtimalimin olduğu pantolonlar güle güle eskit üzerinde parçalansın inşallah bizde böyle denir (:

    😊SEVGİLER😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bizde de üzerinde eskisin derler :) ilk defa bu denli çok pantolonum oldu herhalde. Eskiden istediğim gibi pantolon bulamazdım. Kalıpları mı küçülttüler ne yaptılar bilmiyorum. 26 beden aldım mı. Cuk! o yüzden ilk kez pantolon konusunda bu kadar şanslıyım.. Renga rengarenk bu yaz!!!.

      Sil
    2. Rica ederim,evet canım markalar değişik kalıplar sunuyor tarzları değişik değişik hep ((: !!Ohh sende bendensin 26 bedenle baya çöpüz biz iskelotor diyorlardır sanada :))Zaten birde esneme payını düşünürsek bal gibi oturuyor 1 gün giymeyle :P

      Sil
  6. İyi günlerde kullan hepsini :))
    En çok beğendiğim Itchy and Scratchy tişörtü oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir alışveriş olmuş pantolonlara bayıldım rengarenk çok güzeller! İyi günlerde giy hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu sene her yerde bu renkili pantolonları göreceğiz galiba. Bn de bu trende yakalananlardan biri oldum :P

      Sil
  8. pantolonlarına bittim ... tişlörtlere gelince o tarz tişörtler defacto da çok , eğer öyle karikatürlü seviyorsan ve düşünürsen defacto ya bi uğra derimmm

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde kullan canım hepsi ayrı ayrı güzel:) İlk fotoğraftaki t-shirtleri nerden aldın? Bayıldım onlara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) inan ki hiç bilmiyorum nereden aldığımı. Girdiğim mağazanın adına bile bakmadım :S girişte tişörtleri görünce baktım aldım ve çıktım.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?