8 Mayıs 2013 Çarşamba

Pangea Organik'i Tanıyalım..

 Herkese merhaba,
Bugün sizlere yeni tanımaya başladığım bir firmadan bahsedeceğim. Pangea Organik i açıkcası daha önce hiç duymamıştım. Bir blogda görünce ilgimi çektim ve firma ile iletişime geçtim. Onur Bey'e buradan teşşekürlerimi sunarım. Kendisi bana denemem için aşağıda görmüş olduğunuz deneme ürünlerinden oluşan seti gönderdi. Bugün itibari ile kullanmaya başladım. Herhangi bir sonuç elde edecek miyim merak ediyorum ? :)

Gelelim Pangea Organik'e..
Pangea Organik bitkisel içerikli ürünler üreten ve USDA ve NFS sertifikalarına sahip bir firma. Bu sertifikalar ürünlerin bitkisel içerikli ve güvenilir olduklarını onaylayıp kabul ediyor.
İnternet sitelerinde kendi tanıtımlarını yaptıkları kısmı direk kopyalayıp yapıştırıyorum ve içlerinden en çok hoşuma giden özellikleri sizinle paylaşmak istiyorum.

1.SERTİFİKA : Uluslararası Tanınmış Sertifikasyon…
Tüm ürünlerimiz bağımsız ve kabul görmüş kuruluşlarca verilen, uluslararası geçerliliği olan Organik Sertifikalarına sahiptir

- NSF / ANSI 305 by QAI
- USDA

2.İÇERİK : Bitkisel ve organik içerikler…
Sertifikalı ürünlerimizin içeriğinde en az %95 oranında doğal ve bitkisel içerikler vardır.Bu bitkisel içerikler de organik tarımla üretilmiş içeriklerdir.  

3.AMBALAJ : Doğaya en az zarar içim maksimum çaba…
Ambalajlarımız geri dönüşümlü malzemeden rüzgar enerjisi ile üretim yapan tesislerde üretilmiştir.Paketlerin üzerindeki baskılar bitkisel boyalar kullanılarak yapılmıştır.Ve daha az atık için tüm ürünler konsantredir.

4.TEST : Zulüm içermeyen doyaya saygılı üretim…
Ürünlerimiz asla hayvanlar üzerinde denenmez.Tamamamen doğal içerikler kullanıldığından zararlı maddeler barındırmaz.

5. EL YAPIMI : Eldeki hassas ölçü…
Kullanılan bitkiler taplanmadan karışım safhasına dek elde hazırlanır.Dünyanın değişik coğrafyalarından özenle seçilen bitkilerin nasıl toplandığını ve üretildiğini görmek için PangeaTV ye bir göz atın.

6.SAĞLIKLI : Zararlı kimyasallar dışarı…
Ürünlerimiz  Paraben, Parafin, Silikon, Deterjan, Sülfat , Sentetik Koruyucu, Yapay Koku ve Reklendiricileri asla içermez. Her aroma profili en yüksek kalitede esansiyel yağlar ve özütler ile dünyanın en iyi kaynaklarından harmanlanır .Herhangi bir Pangea ürününün kapağını açıp ilk nefesi aldığınızda ne kadar gerçek olduğunu anlayacaksınız.

7.ŞEFFAFLIK : Ne olduğunu açıkça yazarız.
Pangea Organics ürünlerinin içeriğini Latince Botanik isimleri ile her kutunun üzerine açıkça yazar.Ayrıca gündelik hayatta kullandığımız isimleri de parantez içinde yazar.Belki de evde kendiniz deneyebileceğiniz kadar açıklıkla…

8.MAKSİMUM FAYDA : Aromalı ve Cilde faydalı Saf Bitki yağları…
En küçük içerik bile maksimum fayda için harmanlanır.Faydasız hiçbir içerik üründe yer almaz, ve içerikler birbirlerinin faydalarını yok etmeyecek şekilde harmanlanır.Biyouyumlu nemlendirici ve organik antioksidanlarla formüle edilmiş ürünler sunuyoruz:



Ambalajlarının geri dönüşümlü malzemeden yapılmış olması dikkatimi çekti. Ofiste bile her gün deli gibi kağıt topluyorum geri dönüşüme göndermek için ve bu özellik benim için bir artı.
Hayvanlar üzerinde test edilmemesi harika.
Paraben, Parafin yok!


Bana gelen ürünler 30 ar ml. Toniği 60 ml. Ürünler düzenli kullanımda 1 hafta mı idare eder, ne kadar idare eder bilmiyorum ama bitene kadar kullanacağım. Daha sonra sizlerle deneyimlerimi paylaşacağım.

Pangea Organik'e ve Onur Bey'e tekrar teşekkürler


Sevgiler
xoxo



1 yorum :

  1. selam blogunu yeni keşfettim.. ben de şuan diplomalı ev kızı modundayım :( darısı bana umarımm ! :)
    ben de beklerim sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?