23 Haziran 2013 Pazar

English Home Alışverişim

Yeniden merhaba,
Bir kaç saat önce English Home a uğradım. Aşağıda gördüğünüz yastık kılıflarını ve çarşafı aldım. 
Mavi, gül desenli olanlar %25 indirimde. Ceyize yeni parçalar eklemiş oldum böylece :)




Deniz havlularını da iki hafta önce almıştık sözlümle birlikte. Mavi olan onun için. Geri kalan renkler arasında kararsız kaldığım için hepsini aldım :S
Tanesi 13.45 TL kampanya hala devam ediyor. Yapıları ince. Sıradan deniz havluları gibi değil. Hatta peştemali andırdı bana. O nedenle daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.




Aksesuarlarda da %50 indirim vardı. Makyaj çantasını ve kalemliği aldım. Tanesi 6 liraya gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Aksesuarlarda da kampanyanın hala devam ediyor olması lazım.
Makyaj çantası süs olarak odamda duruyor :D aslında hiç ihtiyacım yoktu ama vintage desenli ürünlere dayanamıyorum. Kalemliği küçük makyaj çantası olarak çantamda taşıyorum.



English Home ürünlerini gerçekte çok seviyorum ancak indirimleri takip etmek gerekiyor. Aksi halde çok hesaplı olmuyor maalesef.


Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. Güle güle kullan canım hepsini.Kalemlik çok güzelmiş. Bende onu makyaj çantası yapardım herhalde )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Çok pratik oldu vallahi. Hem eski makyaj çantamdan daha geniş ve daha güzel :)

      Sil
  2. Güle güle kullan yine toplamışsın englısh homu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah daha neler neler toplamak istiyorum ama indirime girsin diye bekliyorum. :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım çarşaf ve yastık kılıfına bayıldım ne kadar acaba hatırlıyormusun benimde artık almam lazım
    hadi bakalım çeyize harika parçalar eklenmiş
    allah en yakın zamanda tamamına erdirsin
    kullanmayı nasip etsin inşallah
    çeyiz alınca hep allah kullanmayı nasip etsin de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sağol. Allah kullanmayı nasip etsin inşallah nerede varsa :)
      Mavi gül desenli olan yastık kılıfı ve çarşafı 37.50 tl ye denk geldi. Diğer yastık kılıfı ise indirimde değildi. 15 tl :( Çarşaflar indirime girsin diye bekliyorum. Takım eksik kaldı :)

      Sil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. En çok kalem kutunu beğendim,çok güzel^^ Zaten ihtiyacımız olmasa da çok beğenince almadan duramıyoruz. Makyaj çantanı kullanmasan da çok cici bir süs^.^ Güle güle kullan hepsini de^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Maalesef böyle şeylere karşı koymak çok zor.ah o sahip olma duygusu yok mu.. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?