23 Haziran 2013 Pazar

Lila Kutu alışverişim..

Herkese merhaba,
Geçen hafta Lila Kutu'dan bir alışveriş yapmıştım. 
Acnecinamide daha önce dikkatimi çekmemiş ürünlerdi. Lila Kutu'nun sitesini  incelerken tesadüfen denk geldim. Yorumları okuyunca da ilgimi çekti ve sipariş ettim. Yüzüm çok şükür sivilceli değil ancak  ergenlik döneminden beri sırtımda zaman zaman azalıp zaman zaman artan sivilcelerle uğraşıyorum. Yaz dönemi denize girmemin de etkisi ile oldukça azalıyor ancak kışın tekrar çıkmaya başlıyor. 
Kollarımda ise iki ay önce ağda sonrası alerjik şekilde sivilce gibi şeyler çıkmaya başladı.
Bu nedenle acnecinamide temizleme jelini ve jel kremini aldım. 1 haftadır kullanıyorum. Umarım işe yarar.



Bu ürünü kullananınız var mı? 
Varsa ne gibi sonuçlar elde ettiniz?
Paylaşırsanız sevinirim.


Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. Güle güle kullan tatlım.Bende de güneş kremi var.

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan yanındaki hediyeleri istediğin bir ürünün testırınımı seçtin onlarmı gönderdi, geçenlerde alışveriş yapacaktım öyle bir yazı gördüm lila kutuda, doğrumu diye sormak istedim sana canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Hediye seçenekleri sunuyorlar sen alışverişini tamamlamadan önce. Genelde bu tek kullanımlık ürünler oluyor ya da alışverişinin miktarına göre de seçebileceğin bazı ürünler var. Ben alışveriş tutarıma karşılık cyrene toniği seçtim. Güneş kremi ve el kremini de kendileri eklemişler. Açıkcası ben alışveriş yaparken seçmem için sunulan hediyeler pek dikkat çekici değildi. Ama firma kargo parasını ödediği için de tercih edilebilir :)
      Ben memnun kaldım :)

      Sil
    2. teşekkürler canım bilgi için evet benide kargo parası olmaması ve banka kartıda kullanılabilmesi cezbetti:)

      Sil
  3. ben temizleme jelini kullandım. Başarılı bir ürün gerçekten fiyatına göre. Cildi kurutuyor tabi her sivilce ürünü gibi o nedenle kullandıktan sonra cilt tipine uygun bir nemlendirici sürmek şart.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim karma olduğu için ben de kurutma yapmadı ama devamlı kullanımda ne sonuç alırım bilmiyorum. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  4. aynı şekilde senin gibi sırtımda ve kollarımda o tarz problem yaşıyordum ve bu jeli bende kullandım bende işe yaramadı 2 yıldır duruodu hatta çöpe attım geçenlerde
    sırtın ve kolların için önerebilceğim en güzel ürün bioderma sebium gel.. fiyatı biraz tuzlu ama 1 alana 1 bedawa kampanyası war uzun sürede gidio yaklaşık 1 yıl kadar..ben çok memnunum ondan 2.şişem bitmek üzere bitince tekrar alıcam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler. Onu da araştırayım o zaman. Daha once hiç dikkatimi çekmemişti bahsettiğin ürün

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?