15 Haziran 2013 Cumartesi

Mutluluk hiç beklenmedik yerden geldi - Balm Jovi!

Herkese merhaba,
Uzun zamandır bir şey yazmıyorum. Biliyorsunuz bir süredir blogda yayın yapmama kararı alanlardan biri de bendim. Ancak sanırım biraz yazmaya ve kafamı dağıtmaya ihtiyacım var şu sıralar.  Ama yine de bugün çok konuşmayacağım zira fazla laf kalabalığı yapmak istemiyorum. Üstelik resimlerde gördüğünüz ürünü zaten bilmeyeniniz yok, bu nedenle fazla üstüne konuşmaya da gerek yok.
Ben sadece bu ürüne kavuşma hikayemi bir kaç cümle ile anlatmak istiyorum hepsi bu.

Normalde pek fazla far kullanan biri değilim ve paletleri de gereksiz bulurum. Fakat bloglarda bu ürüne çok fazla rastlamam ister istemez bu ürüne karşı bende bir ilgi uyandırdı. Anneler günü indirimi zamanı da bazı blogger arkadaşlardan ürünü bulurlarsa almalarını rica ettim. Ne istanbul'da, ne Izmir'de, ne Ankara'da, ne de Eskişehir'deki blogger arkadaşlar ürünü bulabildiklerini söylediler. Tam umudumu başka indirim zamanına saklıyordum ki, aklıma Malatya'da askerliğini bitirmek üzere olan sözlüm geldi. Malatya da Gratis olduğunu bilmiyordum. Üstelik bulmak için çırpındığım ürünün Malatya'da bulunabileceğini hiç düşünmemiştim.
1 ay önce hem çok sevdiğim sözlüm askerden geldi, hem de yanında benim çok istediğim Balm Jovi'yi getirdi. Ancak benim gözüm Balm Jovi'yi uzun süre görmedi, inkar edemem :)

Herkesin söylediği kadar varmış gerçekten. Ben de bu paleti çok sevenler kervanına katıldım. 










Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. BULMANA COK SEVENDİM :)
    IYI GUNLERD EKULLAN .

    YanıtlaSil
  2. Çifte mutluluk olmuş, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ikinize de :)

    YanıtlaSil
  4. kadınlar günü indiriminden almıştım harika bir ürün:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım. Her kozmetiksever'in çekmecesinde olmalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de! Zaten ilk kez bir paletin bu kadar gerekli olabileceğini düşündüm :)

      Sil
  6. Ne güzel bi hikayesi var senin için yeri hep ayrı olur heralde :)

    Sözlün için de çok sevindim.Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim nazil yorumun için :) Paleti o kadar özenli kullanıyorum ki anlatamam :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?