17 Haziran 2013 Pazartesi

Petal Fresh şampuan - Çay Ağacı özlü..

Herkese merhaba,
Onlineeczanem den yaptığım alışverişten kısaca bahsetmek istiyorum bu akşam. 
Petal Fresh çay ağacı özlü şampuanla ilk tanışmam lila kutuya dayanıyor aslında. Bundan bir sene önce lila kutuya bir aylığına üye olmuştum. O kutudan da bu şampuanın deneme boyu çıkmıştı.
Son zamanlarda saçımda kepek sorunu artmaya ve kaşıntı can sıkıcı bir hal almaya başlayınca, petal fresh deneme boyunu kullanmaya başladım. 60ml lik bir şampuan bir haftada bitti ancak kullandığım süre boyunca kaşıntının büyük oranda azaldığını fark ettim.
Ürünü kampanyalı şekilde lila kutudan almak istediğimde ise stokta kalmadığını fark ettim. Ürün yeniden stoklanana kadar farklı şampuan kullanmaya başladım. Kepek problemin bu sefer hiç olmadığı kadar arttı.
Petal Fresh in Türkiye distribütörünü aradım. Ürünü kendilerinden satın alabileceğimi ancak kampanyalı halde hiç bir yerde ürünü bir daha bulamayacağımı söylediler. Ki bunun yanlış bir yönlendirme olduğunu onlineeczanem i inceledikten sonra anladım. Özellikle onlineeczanem i arayıp kampanyanın doğru olup olmadığını öğrendim. Doğruluğuna inanınca da siparişimi verdim. Kargo dahil 45 tl tuttu alışverişim.
Perşembe akşamı sipariş verdim ve ürün cumartesi sabah elime ulaştı.


Şampuan elime ulaştığı günden beri olarak kullanıyorum. Ki her gün saç yıkayan bir insanım. Şu an kaşıntım neredeyse hiç yok. Kepek ise ilk başlardaki kadar yoğun değil. Saçımı ise hiç sertleştirmedi. Aksine kuru olan saçlarımı daha yumuşak hissediyorum ve kokusuna bayılıyorum. Naneli şeker gibi kokuyor :)
Uzun süreli kullanımda etkisini devam ettirip ettirmeyeceğini merak ediyorum. Ama şu an düşündüğüm : Verdiğim paraya değdi!


Bitkisel şampuan arayışındaki arkadaşlar bu seriye bir göz atmalı derim.


Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. Ben de geçen gün bunu araştırdım.Bloglarda olumsuz yorumlar görünce vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de olumlu yorumlara çok denk geldim ama tabii ki ürünü almamdaki en büyük etken testerını denemiş ve sonucunu beğenmiş olmamdır. Sadece yorumlara dayanarak bir şampuana 39 tl vermek mantıksız olabilir belki ancak deneme boyunu bulabilirsen kullanmanı tavsiye ederim kepekli bir saç yapın varsa.

      Sil
  2. Oldukça güzel görünüyor, güle güle kullanın. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İçeriği de güzel :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?