14 Temmuz 2013 Pazar

Flormar Glitter GL09


Herkese merhaba,
Dün akşam Flormar ın yeni çıkarmış olduğu Glitter serisinden bir oje aldım. Bu ojeyi almak aklımdaydı zira bana göre serinin tek güzel rengi bu. Diğer renkler bana hitap etmiyor. 
Ürün fiyatı 5 tl. Neden yeni çıkan serilerin fiyatı yüksek olmak zorunda anlayamıyorum. Bana göre fiyatı daha makul olmalıydı. Ama çok beğenmiş olduğum için almış bulundum. 
Wet look serisinin WL03 nolu ojesinin üstüne sürdüm. Çünkü o esnada tırnaklarımda o renk vardı ve açıkcası hangi renk üstüne daha iyi gider diye düşünmeden sürdüm.
Simli ojeden 3 kat sürdüm daha yoğun durması için. Kalıcılığını beğendim. Henüz tırnaklarımdan soyulmadı. Golden Rose un Jolly serisine nazaran daha dayanıklı diye düşüyorum ama Flormar insafa gelip ürün fiyatlarını düşürürse daha çok kişiye hitap edeceği muhtemel.




Sevgiler 
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?