11 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar'dan gelenler..


Herkese merhaba,
Bu aralar kendimi o kadar yorgun hissediyorum ki, bloga yazı yazmak bile zor geliyor. Eve çoğu zaman 8 den önce gelemiyorum iş yoğunluğunda. Gerçi Allah'a çok şükür en azından bir işim var o yüzden şikayetçi değilim. Ama beyin yorgunluğu beden yorgunluğundan çok daha betermiş onu fark ettim. Akşam tek yapmak istediğim şey dilediğimce uzanmak. Neyse, bu kadar mızmızlanmadan sonra gelelim iki gün önce elime ulaşan pakete.

Flormar'ın bu iki yeni serisini nette görmüştüm. Özellikle glitter serisi ben de merak uyandırmıştı. Hafta sonu Flormar'ın standına uğrayabilirsem glitter serisini incelemeye alacağım.



Kısaca wet look serisinden bahsetmek istiyorum. Wet look serisi bana göre klasik. Zaten bir çok ojenin görünümü bu şekilde ancak bu seride hoşuma giden şey şu oldu. Gerçekten kalıcı. Dün akşam sürdüm ve iş yerinde o kadar çalışmama rağmen herhangi bir bozulma, soyulma olmadı. Flormar'ın kalıcılık konusunda çıkarmış olduğu en hakiki seri bu olsa gerek. Fırça şekli alışılmış fırçaların aksine yassı ve daha geniş. Bu da daha kısa sürede, daha kolay sürüm sağlıyor ve kapak tasarımını çok beğendim wet look serisinin. Bence çok sevimli duruyor.



Bu serinin WL03 nolu rengini sürdüm. İlk defa bu tonda bir oje sürdüm ve nedense çok hoşuma gitti.




Firmalardan bu tarz yenilikler görmek çok güzel gerçekten. Ancak lütfen glitter üstüne daha fazla çalışın. Rengarek glitter ojeleri Türkiye de daha sık görmek isteriz, yani isterim :)

Teşekkürler Flormar!!


Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Çok güzel gözüküyorlar hayırlı olsun canım güle güle kullanmalar,mail attım bakarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış kuzuşum :) Rengi enteresanmış,bayagı güzel :*

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyyyy inanmıyorum ben bu seriyi duymadım ve edinmedim daha:)))harikaymış renkleri, senin sürdüğün de çok güzel... eee eller tırnaklar güzel olunca ne yakışmaz!!!
    güle güle sür
    öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri o kadar güzel ki gri renki neredeyse bitirdim ve yenisini alacağım. Ayrıca güzel yorumun için teşekkürler :-*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?