24 Ağustos 2013 Cumartesi

Flormar bu aralar beni mutlu ediyor..

Herkese merhaba,
Artık çekilişi de bitirdiğimize göre bu aralar biraz bloga geri dönüş yapma zamanı geldi diye düşünüyorum.
Geri dönüş yazım ise Flormar ile olsun zira kendisi bu aralar arayı uzatmadan ikinci bir paket gönderdi. Üstelik paketin içeriği beni çok mutlu etti.
Bu güzel paketin içeriğine gelince;
CC krem şimdiye kadar hiç denemedim. Paketin üzerinde sürüldükten sonra fondötene dönüştüğü ve renk düzenleyici olduğu yazıyor. Deneyip sonuçları sizinle paylaşacağım. BB krem ile arasında belirgin bir fark var mı merak ediyorum



En çok ilgimi çeken ise Jumbo göz farkları oldu. Normalde krem fardan başka far neredeyse kullanmıyorum. Ancak bu farlar o kadar yumuşak ki...Renkleri de hoşuma gitti. Üstelik temizlediğimde dağılma olmadı. Detayları ayrı bir post ile paylaşacağım.


Işıltılı göz kalemi de göz farlarına keza çok yumuşak. Yengem için bu ürümün  mat siyah olanını almıştım. Fiyatı sanırım 10tl civarıydı.  
Yumuşak ve kullanışlı bir göz kalemi arayanlar için ideal olabilir. Özellikle mat olanını kendime de almayı düşünüyorum kullanmakta olduğum eyeliner i tüketince.


ve bu güzel ve kullanışlı paket için ;

Teşekkürler Flormar !!


Sevgiler

xoxo

8 yorum :

  1. flormar'ın hiç makyaj ürünlerini almadım, ojelerini aldım ve onlar da çok çabuk bozuldukları için memnun kalmadım.
    flormal sıkıntılı bir marka benim için, tekrar denemeye korkuyorum.
    ama sen güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de flormar in özellikle pudralarini çok beğenerek kullanıyorum. Eğer pudra kullanan biri isen flormar a şans vermelisin :-)

      Sil
  2. cc kremin yazısını merakla bekliyorum.Ve sen de güle güle kullan hepsini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de merak içerisindeyim inan ki. O nedenle ilk makyajımda kullanmaya başlayıp bir süre gözlem yapacağım. Umarım işe yarar bir üründür.

      Sil
  3. kalemleri merak içersindeyim... Flormarı Ar-ge kısmına verdiği önem ile bu kadar hızlı yenilenebildiğini görmek mutluluk verici:) yorumlarını bekliyoruz:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sadece flormar değil. Türk firmalarının yeni çıkarmış olduğu ürünler, hem ambalajları, hem yapıları, hem albenili görüntüleri ile ilgi çekiyor. Artık sadece yabancı bloglara bakıp bunlar bizde de olsa keşke demeyi neredeyse bıraktım. Bu gelişme mutluluk verici. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?