26 Ağustos 2013 Pazartesi

Lights of Flower - LF11 Allık

Herkese merhaba,
Uzun süredir bahsetmek istediğim ancak üşengeçliğimin kurbanı olan bu allığı kendime küstürmeden size kısaca anlatayım. Bilen biliyor, favori makyaj malzemem allıktır. Allık düzenli olarak kullandığım bir makyaj ürünüdür ancak allıksız asla dışaırı çıkmam vs gibi allık bağımlısı değilim. Bağımlı olduğum nokta biraz başka. Kullanmaktan çok sahip olma hissi bende ağır basıyor bende ve beni allık almaya iten de bu. Allık hediye aldığımda da çok mutlu oluyorum tıpkı Flormar'ın bahar mevsiminde çıkardığı bu allık gibi.


Şeftali tonu allık çok fazla kullanan biri değilim. Favorim pembe allıklardır. Zaten sarı alt tonlu olduğum için de ( ya da ben öyle sanıyorum ) çok fazla şeftali tonu allığı kendime yakıştırmıyorum ancak bu allığı çok beğendim. Üstelik hediye :)  O yüzden makyaj malzemelerim arasında önemli bir parça!


Allığın yapısı çok sert.  Hatta ilk kullanacağım zaman fırçaya yeteri miktar ürün gelmeyeceğini ve renk vermesi için uğraşacağımı düşünmüştüm. 1.si katı bir yapıya sahip olduğu için tozutmuyor ki bu özelliği oldukça iyi!
2.si çok kolay renk veriyor ve kalıcı.
3.sü Ben gibi terracota allık severler için listeye girecek bir ürün çünkü parıltıları aşırı değil. Bu da sizde daha zarif bir görüntü yaratacaktır diye düşünüyorum. Çünkü ben pudramı da allığımı da terracota olarak kullanıyorum.  Kullandığım pudra da Flormar'a ait. Her iki üründe terracota deyince gözünüz korkmasın. O kadar dozunda ürünler ki, yüzünüze hafif bir ışıltı vererek daha canlı görünmesini sağlıyor. O yüzden yaklaşık bir senedir terracota pudra ve allık kullanıyorum. 


Ancak elbette ki hiç bir zaman aşırıya kaçanlardan olmayın. Disko topu görünümünde olmak istemezsiniz ...


Yanlış hatırlamıyorsam ürün fiyatu 34 TL ancak şu sıralar bu seride %30 indirim var. 
Serinin bir de çok şeker bir pembe tonu var ancak Flormar ın daha önce almış olduğum terracota 40 nolu allığına benzettiğim için pembesi şimdilik kalsın :)


Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?