29 Eylül 2013 Pazar

Blogger olmanın en güzel yanı sizsiniz!

Ben bu post hakkında uzun bir yazı yazmak istemiyorum.
Söyleyebileceğim tek şey şu ki; blogger olmak bana iki güzel insan kazandırdı. Yüzlerini birebir görmediğim ama en yakınım gibi hissettiğim, saatlerce yazışıp dertlerime, mutluluğuma ortak ettiğim iki güzel insan...
Biri, bana bu şirin hediyeleri gönderen Ozi Böcüğüm, diğeri ise Kuruşsuzum.
En kısa zamanda, tüm dedikoduları, esprileri aynı masada yapma dileğiyle...




Ve Ozim!! Şimdi farkettim ki, o ilk başta ne olduğunu anlayamadığım şey var ya, şu an telefonumda takılı olduğu için fotoğrafa dahil etmeyi unuttum :D Ayrıca tekrar teşekkür ederim. :*

Söz verdiğin gibi bu lip balm bitince burada olacaksın ve ben çoktan kullanmaya başladım. Elini çabuk tutsan iyi edersin :D




Sevgiler
xoxo

3 yorum :

  1. Sen nasıl bi cimcimesin! Yicem seni kocaman,valla bakalım bebek inşallah bu bi totem olur da gerçekten gelebilirim :) O mavili sarışın çocuk Mehmet :) Kitap ayracındakihem mavi seviyor hem sarışın diye onu seçtim sana.Kitap okurken yanında olsun sevdiceğin ^.^Hepppiciğini güle güle kullan :) Telefonu da o zımbırtısız bırakma :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) Sağol tekrar. Telefonumu hiç zımbırtısız bırakmıyorum. Çok keyif alıyor çok mutlu :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?