24 Eylül 2013 Salı

Essence- Metal Glam eyeshadow 03

Herkese merhaba,
Hafta sonu Söke Novada'ya Gratis in açıldığını öğrenince kız arkadaşımla birlikte soluğu Novada da aldık. Ilk olarak direk Essence standına gittim çünkü sun club blonzer'larını almayı umut ediyorumdum. Fakat maalesef yeni seriler gözüme çarpmadı. Standtan sadece gördüğünüz bu farı aldım. Aslında far kullanan biri sayılmam ancak rengini ve ışıltısını çok beğendim. Sanıyorum fiyatı 8.50TL'idi.
Gri, beyaz ve toprak rengi de vardı fakat ben altın pırıltıları olan bu pembe tonu tercih ettim.



İki gündür de işe giderken yaptığım standart makyajıma bu far ile ufacık bir değişiklik katmış bulunuyorum.
Farın kalıcılığını çok beğendim! Far neredeyse sadece pırıltılardan oluşuyor ama disko topu görüntüsü yaratmıyor. Fırça ile sürdüğümde ürün zaten yeterli miktarda gelmiyor. O nedenle en iyisi parmak ile sürmek. Ürünün tam rengini sağlayabilmek için yoğun sürmeniz gerek ancak yoğun sürmediğiniz takdirde zaten çok hafif ve ışıltılı bir görünüm elde etmiş oluyorsunuz.


Ben far ı gerçekten çok beğendim. Gratis e tekrar gittiğimde beyaz ve gri tonunu da almayı şimdiden planlıyorum :)


Sevgiler 
xoxo

4 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?