8 Eylül 2013 Pazar

Flormar CC Krem - CC01

Herkese merhaba,
Flormar ın CC kremini 2 haftadır kullanıyorum. Ürünü hakkında yeterli gözlem yaptığımı düşünüyorum o nedenle düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Bir de cc kremi benden dinleyin bakalım :)
Flormar ın bana göndermiş olduğu 01 numara, soluk ve sarı cilt rengine sahip kişiler için uygun bir ton. Ben de sarı alt tonlu olduğum için bu numara cildime uydu.
Ambalajın üzerinde yazdığına göre cc krem cilde sürüldükten sonra fondöten etkisi yaratıyor, cildin aydınlanmasına ve cilt tonunun düzenlenmesine yardımcı oluyor.



Normalde fondöten kullanan biri değilim bu neden günlük makyajımda bb krem ve pudra tercih ediyorum. Bu sıranın arasına bir de cc krem ekledim.
Yüzümü yıkadıktan sonra cildime önce ince tabaka halinde cc krem uyguluyorum. Hafif bir nemlendirmesi var. Üründen kapatıcılık beklememek lazım. Cilt tonu düzenlemesi konusunda da  herhangi bir yorum yapamıyorum, zira renk tonu düzenlemesi üzerine bir farklılık gözlemleyemedim ancak iyi bir baz görevi gördüğünü söyleyebilirim. 


CC krem kullanmaya başladığımdan beri makyajımın cildimde daha sabit durduğunu hissediyorum. CC krem üzerine eskiye oranla daha az bb krem ve pudra uygulayarak cilt makyajımı tamamlıyorum.
Bana göre CC krem tek başına kullanılacak bir ürün değil. Tek başına benim için bir cazibesi yok. 
Fakat gerçekten iyi bir makyaj bazı. Ben de zaten bu niyetle kullanıyorum bu ürünü.
Bitene kadar da kullanmaya devam edeceğim. Ürün 40 ml. Bereketli bir ürün. Az miktar kullanmanız yetiyor.


Ürünün fiyatı 25 TL. 

Sevgiler
xoxo



2 yorum :

  1. bejini cok merak ediyorum ben beybim,o nasıl acaba :)) Güle güle sürüştür :)

    YanıtlaSil
  2. 002 yi de denemesilin bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?