28 Eylül 2013 Cumartesi

Flormar Jumbo Eyeshadow

Herkese iyi hafta sonları,
Bugün kısaca Flormar'ın yaklaşık bir buçuk ay önce çıkardığı kalem göz farlarından bahsetmek istiyorum. Bu iki kalem bana Flormar'ın hediyesi. Öncelikle tekrar teşekkür ederim.
Hep söylüyorum, pek fazla göz farı kullanan biri değilim ancak bu farları çok beğendim ve ilk kez bu tarz bir far kullandım. 
Farları ilk gördüğümde yadırgamıştım ve renklerinin kesinlikle bana uygun olmadığını düşünmüştüm taa ki deneyene kadar. Özellikle de kahverengi olan tam bana göre.



Farlar yapı olarak gerçekten çok kaliteli. Sürümü çok yumuşak. Ben sürdükten hemen sonra parmağımla dağıtmayı tercih ediyorum. Sürdükten hemen sonrasında dağıtmazsam far donuk bir hal alıyor ve sabitleniyor. Akma yapmıyor, dağılmıyor. Herhangi bir ıslak mendil ile kolay temizlenen bir ürün değil. Ama ben göz makyajımı zeytin yağı ile silip sonrasında gözlerimi bebek şampuanı ile yıkadığım için temizlik konusunda sorun yaşamıyorum.


Bu aralar mor rengini çok görüyorum bloglarda. Fakat ben daha koyu renkleri sevdiğimden bu ürünün siyah tonuna bakmayı düşüyorum.
Bendeki numaralar ise;
Kahverengi J07
Yeşilimsi olduğunu düşündüğüm renk ise J04 :)



Sonuç olarak çok beğendiğim bir ürün oldu.




Sevgiler
xoxo

5 yorum :

  1. Valla ben de aşık oldum bu farlara ya <3 Flormar'dan siyah gelmişti,ben de moru ve taupe gibi olan renklerini aldım. Acayip de pratik kullanımı :)) 1 renk daha alabilirim belki :D

    YanıtlaSil
  2. Flormar almayayım diyordum ama sanırım ben de alacağım artık. Bir de yumuşak demişsin.. Beni benden almışan :)

    YanıtlaSil
  3. Göz içine sürdünmü hiç canım sendeki etkisinide merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz içine kalem çekmiyorum ben ama bu farlar kalem gibi de kullanılır mı bilmiyorum. İçerik olarak göz kalemi ile farklılıklar mutlaka vardır. Ben standart kullanımın dışına çıkmayanlardanım :)

      Sil
    2. Akmıyor dağılmıyor yazınca herkes merak ettim,göz içine çektiğim kalemlerimin yarısı akıyorda :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?