19 Eylül 2013 Perşembe

Minicik Watsons Alışverişim

Herkese merhaba,
Bugün iş çıkısı Watsons'a uğradım. Bir kaç şeye ihtiyacım vardı. 
Aldıklarımın hepsi bu gördüğünüz 5 parça ürün.

Watsons'ın ıslak mendillerinin kokusunu çok beğeniyorum, özellikle de güllü olanı. Buldukça alıyorum.
Göz altı kapatıcım Maybelline ama şu an fark ettim ki yanlış tonunu almışım. Bakmadan aldığımışım. 2 numara alacağıma 5 numara almışım. Nasıl ama?? Yorgunluk, dalgınlık bana 13.50 TL ye mal oldu şu an :P

Golden Rose rimel bir süredir devamlı olarak kullanıyorum. 6.50 TL. Fiyat açısından da uygun.

ve down under naturals şampuan... İlk kez deneyeceğim. Bu aralar bitkisel içerikli şampuanlar kullanmaya dikkat ediyorum. Umarım hoşuma giden bir ürün olur.




Bu şampuanı deneyenleriniz varsa görüşlerini paylaşabilir mi?

Sevgiler
xoxo

12 yorum :

  1. Güle güle kullan :) Şampuanı bende kullanıyorum ilkini bitirdim sıra ikincisinde :) Genel olarak Down Under şampuanlarını seviyorum ancak bu arganlı seri çok daha güzel olmuş. Saçlarım daha yumuşak oluyor ve daha kolay taranıyor. Saç kremiyle kullanıldığında daha da yumuşak olacağını tahmin ediyorum ancak ben duşta saç kremi kullanmak yerine sıvı saç kremi kullanmayı tercih ettiğimden dolayı denemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim umarım ben de senin gibi memnun kalırım.

      Sil
  2. güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :)
    Şu kozmetik alışverişleri kadar sevgilimiz bile bizi mutlu edemiyor bu kadar, artık daha da inandım :) Down Under serisinin seyaht ürünlerini yurtdışına gittiğimde küçük boy olduğu için kullanmıştım. İlk denememdi, saçlarımı aşırı derecede değiştirmedi, bakımlı olmadı, aksine daha da karıştı. Sanırım herkeste farklı etkiler gösteriyor. Argan yağının doğalını kullanmak gerektiğine inandığımdan etkisinin olmadığını da hemen anladım. O rimele aşığım! Ben de kullanıyorum aynısını. Bazı rimeller, hatta bazı ürünler fixlenmiş bir şekilde bende. Güle güle kullanın tekrar, çabucak eskitin, hemen yeni cicileri alın :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) umarım benim saçıma iyi gelir bu şampuan çünkü şampuan değiştirmekten bıktım desem yeridir :)

      sevgiler xoxo

      Sil
  4. güle güle kullanın, rimelle ilgili bir inceleme yazınız var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Serinin bu rimeli ile ilgili bir yazım yok ancak diğer iki çeşidi hakkında yazmıştım.
      http://uzunincekivircikk.blogspot.com/search/label/Golden%20Rose

      Yazımda da belirttiğim gibi günlük kullanım için ideal. :)

      Sil
    2. yazını okudum çok teşekkürler günlük rimelim kalmamıştı,birini tercih edebilirim.

      Sil
  5. golden rose rimellerinin tümünden bende memnunum fiyat acısından da cok uygun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?