25 Eylül 2013 Çarşamba

Parfüm Evi Alışverişim

Herkese merhaba,
Parfüm evinden ikinci kez alışveriş yaptım. Pazartesi günü verdiğim siparişim bugün elime ulaştı.
3 adet siparişiniz de kargo ücreti ödemiyorsunuz. Bu siparişimin toplam tutarı 35.40 TL 

Ben çok uzun yıllardır açık parfüm kullanıyorum. Kullandığım tek parfüm de amor amor. Kokusuna çok alıştım. Erkek arkadaşım da çok sevince değiştirmedim. Ama arada değişik kokular denemek istiyorum. 
Amor amor'un orijinalini denedim ve bence parfüm evinin ürettiği koku orijinal ile neredeyse bire bir. Ben oldukça severek kullanıyorum. İki şişe bitirdim ve işte iki şişe daha aldım.

Parfüm evinde amor amor'un benzeri arizona olarak geçiyor.


Bir de Lady Gaga'nın fame isimli parfümünü çok merak ediyordum. Parfüm evinde benzerini görünce onu da denemek için aldım. Ancak orijinal kokuyu bilmediğim için benzeri ile karşılaştırma yapamıyorum. Fakat kokuyu pek beğenmedim. Şekerli bir koku ve bir çok yerde karşımıza çıkan klasik kokular gibi. Hatta Avon secret fantasy e benzettim. Bana göre bir koku değil. Amor Amor çakması Arizona'ya devam :P




Parfüm önerileriniz varsa dinlemedeyim..


Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. One Million For Lady kesinlikle tam bir Kadınsı koku kıvırcığım kesinlikle denemelisin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye yazdım ;) sağol canım tavsiye için.

      Sil
  2. kuzum bu sitede gerçekten parfümler orjinale en yakın,ve ennnn kalıcı haliyle... <3 Lady million cok revacta bu ara,bi de Chloé Love.Ben onlara bi bakayım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım . Bu aralar parfümlere taktım ya hadi hayırlısı :)

      Sil
  3. Denemediğim tek açık parfüm markası bu sanırım. Yıllarca parfümlerin orjinalleriyle ve açıklarıyla iç içe yaşadım, özellikle açık parfümlerle kokularıyla, orjinalleriyle benzerliğiyle bire bir ilgiliyim ve tamamını olmasa da kokuları biliyorum. Fame'i merak ediyordum ama secret fantasy benzetmesiyle soğudum bundan. Hatta vazgeçtim. Bilgi için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm evi parfümlerinin kalıcı olduğunu düşünüyorum. Memnunum ben :) görüşler farklı olabilir ama secret fantasy i andırdı bana ilk kokladığımda. Şekerli bir koku çünkü. Ancak sevmeye çalışıyorum ben bu kokuyu nedense :D

      Sil
  4. Ben Roberto cavalli benzerini kullanıyorum. Çokkk memnunum. Hatta çevremde kokuyu alan 3 er 5 er aldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmediğim bir koku. Parfümlerden çok anlamıyorum çünkü. . ama fırsatta denemek isterim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?