3 Eylül 2013 Salı

Pastel Kisses Lip Balm

Herkese merhaba,
Her ne kadar allık meraklısı olsam da lip balm lara karşı da boş olduğum söylenemez. Pastel in facebook sayfasında yeni çıkan bu ürününü gördüğümde, birden sahip olma duygularımın kabardığını itiraf etmeliyim :P
Pastel bu ürünü listesindeki bazı kişilere gönderdi. Bu sefer şanslı kişi ben değildim maalesef. Ancak bu ürünü çok denemek istediğim için Rossmann'da da görünce aldım. Denemek istediğim asıl renk kırmızı olan 40 numaraydı fakat yoktu o yüzden ben de pembe olan 10 numarayı aldım.



Ürünün yapısını ve ambalajını çok beğendim. Küçük bir fırça mevcut. Fırça ile ürün daha rahat sürülüyor. Ben normalde bu tarz ürünleri parmak ile sürerim ancak yeterli ürün gelmediği için fırça ile daha iyi ürün alabiliyorsunuz.
Dudakları hemen yumuşatıyor ancak etkisi uzun süreli değil. Kış için ideal bir koruyucu olacağını sanmam. 
Çok hafif bir renk veriyor dudaklara. Gayet doğal ve hoş durduğunu düşünüyorum.
Benim aldığım vanilya kokuluymuş. Normalde vanilya kokusuna bayılırım ancak bu ürünün kokusunun çok hoşuma gittiğini söyleyemeyeceğim.


Her üründe olduğu gibi mutlaka artılar ve eksiler var. Ama genel olarak güzel bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Lakin bana göre nemlendirmesi daha yoğun olsaydı daha da iyi olurdu.
Ve ürün içinde paraben ve benzeri maddeler olmadığı söyleniyor. Bu da benim açımdan büyük bir artı demek.
Kısacası;
Ürünü sevdim mi?
- Sevdim. Makyaj malzemelerimin arasında "en şekerler" kısmında yerini aldı. Bir süre elim hep bu ürüne gitmeye devam edecek. Zira aldığımdan beri kullanıyorum.




Sevgiler
xoxo

12 yorum :

  1. Çok güzel çok beğendim ben canım ,keşke pastel yavaş yavaş diğer blogerlarada göndersede haksızlık yaşanmasa artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu biraz derin bir konu ama ben pastelin bu konuda diğer firmalara göre daha hassas olduğunu düşünüyorum. Gönderim ağları daha geniş ve diğer firmalara gibi belli bir kaç blogger'a takılıp kalmıyorlar.

      Sil
    2. Ozaman bende bekliyorum pastelden birşeyler hadi bakalım :)

      Sil
  2. Hayirli olsun gule gule kullan :) Benim asla almayacagim bir urun grubu boyle minik fircalarla uygulama yapamiyorum :/ Kimiside firca olayini cok seviyor tabi onlar icin guzel bir alternatif uretmisler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşengeç biri olduğum için fırça olayı bana çok meşakkatli bir iş gibi gelir ancak bu ürünü fırçasız sürmek etkisiz olduğu için fırça şart :)

      Sil
  3. cidden çok şirin gözüküyor, ben de bu aralar her blogda gördüm ama böyle güzel ve samimi bir yorum arıyordum denemek için. Paraben olmaması büyük artı.
    güle güle kullan cnm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. İşine yarayacak bir yazı yazabildiysem ne mutlu bana. :)

      Sil
  4. Benim de kırmızısında gözüm var :) İlerde bir gün alacağım. Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kırmızısında benim de gözüm var ancak sanıyorum fazla da abartmamak lazım :)

      Sil
  5. Çok şirin, pastel bu aralar çok hoş ürünler çıkarıyor..

    YanıtlaSil
  6. Umarim şirin ürünlerin devamı gelir :-)

    YanıtlaSil
  7. rengi çok güzel :) kutusu ne kadar şirin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?