21 Eylül 2013 Cumartesi

Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Şampuan

Herkese iyi haftasonları,
Oturmuş, her an işe çağırılmayı beklerken bloga yazı yazmak iyi olur diye düşündüm.
Bugünkü konumuz bir dönem adını sıkça duyduğum petal freh organics in çay ağacı özlü şampuanı.
Şampuanı, saç kremi ile birlikte onlineeczanem den 39 TL ye almıştım haziran ayı sonunda ve o zamandan bu zamana neredeyse aralıksız olarak her gün kullandım diyebilirim. Saçlarımın yapısı ve kullandığım sprey ve durulanmayan kremler nedeni ile saçımı her gün yıkamak durumunda kalıyorum. Hal böyle olunca da canlı bir saça sahip olamıyorum.
Neyse, konumuza dönelim. Petal Fresh Amerika'dan ithal, doğal içeriğe sahip, paraben ve renklendirici içermeyen bir şampuan(mış). Üzerinde yazan bu! 
Şimdi piyasada bir sürü bitkisel içerikli olduğu söylenen bir çok ürün var. Doğru ya da yalan bilmiyorum, ama kullanıyoruz işte!
Çok uzun zamandır kepekli saç derim ile başım dertteydi ve kaşıntısı da cabası. Bir kaç farklı ürün denedim. Kepek ve kaşıntı artınca farklı alternatiflere yöneldim.
En sonunda da petal fresh almaya karar verdim. Çam ağacı özlü şampuan kepeğe karşı etkili.
Ayrıca 475ml. Oldukça bereketli bir ürün. Hazirandan bu yana yeni bitirebildim.
Gelelim etkilerine;


Öncelikle kokusu çok güzel. Naneli şeker gibi kokuyor ve saç derinize de güzel bir ferahlık hissi veriyor. 
Kullanmaya başladığım ilk haftadan itibaren saç derisi kaşıntımın oldukça azaldığını ve pul pul dökülmelerinde neredeyse büyük ölçüde durduğunu fark ettim. Ancak kepek sorunuma ve kaşıntıma yüzde yüz sonuç vermedi. Çok şiddetli olmasa da kaşıntılarım ara ara yine devam etti ve kaşıdıkça ortaya çıkan kepekler baş gösterdi. Ancak en azından eskisi gibi hart hart kaşınmalarım kesilmişti.
Zaten şampuanı bu amaçla almıştım ve memnun kaldım. Ancak uzun süreli kullanımdan mıdır nedir bilemediğim aşırı bir dökülme başladı. O yüzden şampuanı hazır bitirmişken başka bir şampuan aldım. 


İleri dönemlerde tekrar alabilme ihtimalim yüksek olduğu bir ürün oldu petal fresh ancak saç kremi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bir işe yaramıyor. Ekstra para verilip de alınacak bir ürün değil.



Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?