2 Eylül 2013 Pazartesi

Rossman alışverişim..

Herkese merhaba, 
Rossmann 'a hayatım boyunca ikince kez girmiş olmanın sevincini yaşadım. Ben Watsons ve Gratis e nazaran Rossmann ı daha çok beğendim. 
Bunlar da Rossmann'dan satın aldıklarım.


Pastel in yeni çıkan lip balm'ını çok merak ediyordum. Lip balm bana, allık ise yüzünü hiç görmediğim ama konuştukça çok sevdiğim bir blogger arkadaşıma..
Aslında allık çok hoşuma gitti. Kendime de bir tane alacaktım ancak kendimi zor engelledim. Engellemek zorundaydım çünkü zaten 16 tane allığım var ve bunlardan düzenli olarak kullandığım allık sayısı 3 ü geçmiyor. 
Ozicim benim yerime sürsün sürüştürsün :)


Genel ihtiyaçlar...


ve takı... Sol tarafta bulunan renkli bileklikler çok hoşuma gitti. Normalde bileklik kullanabilen bir insan değilim. Bileklerim çok ince olduğu için kendime pek yakıştırmam ama dayanamadım ve aldım ve takıyorum. Bu sefer yakıştırdım da :) Her biri 2 TL

Kuşadası'na da bir adet en büyüklerinden bir Rossmann istiyorum. İlgililere duyurulur :P



Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. benim gönlü kocaman arkadaşım.Reyoşum kullansana accık o allıgı,sürüştür bak bakim begencen mi :) Bu arada lipbalmı neden pembe aldın kuzu?Kırmızı istiom dediydin de :) Ay müthiş bi alışveriş olmuş güle güle kullan tatlım :) Seni seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orada denedim güzel güzel :)
      Lip balmı kırmızı istiyordum ama maalesef kırmzı yoktu. Zaten renk verdiği söylenemez. O yüzden çok bir şey fark etmiyor canım.
      Sen de şimdiden güle güle kullan. <3

      Sil
  2. Güle güle kullan bebekim,çok şekerler çok tatlılar..

    YanıtlaSil
  3. Ben de Rossmani seviyorum. Gratis Watsons gibi markalarin indirim gununu bekler gibi beklemeyip gidip alisveris yapilacak bir yer. Zaten fiyatlar uygun :) Hayirli olsun gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar uygun ürünler kaliteliye benziyor çeşit çok. Daha ne olsun degil mi :-) ayrıca teşekkürler :-)

      Sil
  4. Gratis ve watsons'dan sonra rossmann daha bi samimi geliyor bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?