19 Ekim 2013 Cumartesi

Down Under Natural's Argan Özlü Şampuan

Herkese merhaba,
Şampuanlardan yana yüzüm hiç gülmüyor. Şaçımın eski kıvırcıklığı ve gürlüğünün de zaman içinde kaybolması, üstüne aralardan çıkan beyazlar benim canımı fazlası ile sıkmaya yetiyor.
Size bu yazımda kepek sorunum için kullandığım petal fresh den bahsetmiştim. Sorunuma çözüm olduğunu söyleyebilirim ancak bir şampuana 40 tl de ödemek istemiyorum. Bu nedenle şampuan bittikten sonra başka bir ürün denemek istedim. Tercihimi bloglarda sıkça gördüğüm argan özlü down under natural's dan kullandım.
Ürün 250 ml ve fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 15 tlydi.
Bu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra oldukça azalmış olan kepek problemim nüksetti. Saç derim bu aralar deli gibi kaşınıyor. Şimdiye kadar kullandığım down under natural's ürünlerinin hiç birinden memnun kalmadım ve bundan sonrada elim bu markanın ürünlerine kolay kolay gitmeyecek sanıyorum.



Şampuanın vaad ettiklerini görüyorsunuz. Maalesef bana uygun bir şampuan değilmiş! Benim için para israfı oldu!
Sırada Yves Rocher in kepek şampuanını denemek var! :P


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Eğer bir çok şampuan deneyip sonuç alamadıysanız dermatologa gitmenizde fayda var. Unutmayın yedikleriniz, hava, yastığınız kullandığınız ürünler gibi bir çok şey etkileyebilir saçınızı. Daha fazla kozmetik şampuan denemeden doktorun kapısını çalmanızı öneririm, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Fırsat bulabilsem keşke! :( bulursam gitmeyi düşünüyorum !

      Sil
  2. Bence şampuana bir süre ara verip zeytinyağı sabunu, defne sabunu gibi doğal sabunlar ve saç bakım yağlarını deneyebilirsiniz... Şampuan kullandığınız için saçınız aşırı kuruyor nemlendirmek lazım diye düşünüyorum, hint yağı doğal bir nemlendirici ve saçlar için çok faydalıdır, ayrıca bitkisel gliserinli ürünleri de tavsiye ederim... Doğal ürünlere gözatmak isterseniz www.moshosgarden.com'a bakabilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sitenizi çok yakın bir zamanda görmüştüm. Detaylı inceleyip ürünlerinizi denemek isterim.

      Sil
  3. kesinlikle bende de çok kepek yaptı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Down under natural talihsizlerindeniz desene :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?