24 Ekim 2013 Perşembe

English Home- Hayal kırıklığı...

English Home mağazasından büyüklü küçüklü sık sık alışveriş yaparım. Kuşadası'nda mağazası olduğundan internetten alışveriş yapmaya gerek duymam ancak bayram için kargo bedava olunca ve ferforjeler de o dönem mağazada olmadığından internetten ilk kez sipariş verdim. Keşke vermemiş olsaydım. English Home a asla yakışmayan bir paketleme ile gelmiş ürünler. Ben çalıştığım için kargoyu annem teslim almış. Teslim aldığı sırada kontrol etmemiş ve kargoyu açınca peçeteliğin sağ tarafındaki gülün kopuk olduğunu görmüş.

( Vücut kokusu hediye olarak gönderildi. Yasemin kokusu. Oldukça hoş. Söylemeden geçemeyeceğim. )


Siparişlerim, ürünlerin boyutuna göre oldukça büyük bir karton kutu içinde, sadece poşete sarılı halde gelmiş.
Demek ki o karton kutu içinde bir o yana bir bu yana sallana sallana güllerden biri kırıldı. Üstelik çeyizim için almıştım bu iki küçük ürünü de.


Sağ tarafında maalesef gülü eksik. Belki bir başkası fark etmez ama benim ister istemez gözüme batıyor.



Bu nihaleyi de görünce çok şaşırdım. Hiç bu kadar küçük beklemiyordum. Orta boy bir çaydanlığın altı kadar bir boyutu var.En iyisi mağazadan görüp almak. English Home tarzını gerçekten çok beğeniyorum. Ancak kalitelerine göre de pahalı olduklarını düşünüyorum. O nedenle indirimleri sık sık takip ediyorum. Aldığım çoğu ürün indirimde eğer çok fazla beğenip de takıntı yapmamışsam.


Özensiz paketlemeden dolayı bir daha sitelerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bu tarz kırılıp bozulabilecek ürünleri sipariş vermenizi de yaşadığım olumsuz tecrübeden dolayı tavsiye etmiyorum. 
Siz English Home dan kaynaklı bu gibi olumsuz bir tecrübe yaşadınız mı ??


Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Bende bayram üzeri masa örtüsü ve çift kişilik çarşaf takı aldım, aynı şekilde koca kutuda bir poşete sarılı geldi. Nişanlım kargoyu konrtol etmese paketlerden birinin yırtılmış ve masa örtüsünün lekeli olduğunu farkedemez öylece teslim alırdık .. Yenisini göndermelerini değil para iadesi yapmalarını istemiş, nitekim hiçbir sorunda yaşamadan iadeyi yaptılar. Aynı ürünleri mağazadan buldum farklı renk bile olsa. Seninde dediğin gibi gidip bakıp salea düşmesini beklemek çok daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kontrol etmeden almamak gerekiyor. English home demek ki bu konuda gerçekten özensiz. Lekeli masa örtüsü de ne demek ayıp!

      Sil
  2. o peçetelikte benimde gözüm var güle güle kullan diyeceğim ama içine sinmediği çok belli müşteri hizmetlerini arayıp bu olumsuzluğu dile getirsen mutlaka bir çıkar yol bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Email yazdım geri dönüş yapacaklarını zannediyorum çünkü en azından şimdiye kadar yazdığım maillere cevap aldım.

      Sil
  3. English home kendi tarzındanki ürünlerin artık daha kaliteli ve hesaplı üretildiğinin farkına varmamış demek. Büyük şehirleri biraz gezip araştırırsanız bu tarz orjinal ürünleri satan zücaciye dükkanları var zaten. Ona keza yatak örtüsü vs gibi ürünleri satın alacagınız çok güzel mağazalar var. Küçük esnafı ziyaret etmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın. Büyük şehirın imkanı seçeneğini daha fazla tabii ama küçük bir yerde yaşayıncada english home tarzı mağazalar insanın gözdesi oluyor.

      Sil
  4. Bence de adı duyulmuş yerler iyi,güzel de ben küçük esnaftan vazgeçemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlüme göre küçük esnaf bulursam ben de bir ziyaret edeyim :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?