30 Ekim 2013 Çarşamba

English Home Kalbimi Geri Kazandı!

Herkese merhaba,
Öncelikle CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!! DAHA NİCE BAYRAMLAR, KUTLAMALAR GÖRMEK DİLEĞİYLE!
Dün çalıştığım için maalesef ben o coşkuyu, kutlamalara katılıp yaşayamadım ama eve geldikten sonra akşam internette ve tv haberlerinde bazı can alıcı kutlamalar yapıldığını izledim. Hala Ata'mıza, kurduğu Cumhuriyet'e, canını vatanımız için feda eden şehitlerimize sahip çıkan bir neslin olduğunu görmek gurur verici!!
Tekrar tekrar bayramımız kutlu olsun diyorum ve bugünün konusuna geçiyorum.

Geçen hafta şöyle bir yazı yazmıştım. O yazımda English Home un bana, özensiz kargo hazırlayışı ile ne kadar hayal kırıklığı yaşattığından bahsetmiştim. Sipariş verdiğim ferforje peçeteliğimin sağ gülü kopmuş vaziyette gelince ben de internet sitelerinden bir mail gönderdim. Şimdiye kadar öneri, teşekkür, şikayet, kaç tane mail gönderdiysem hepsine cevap aldım. O nedenle bu mailime de cevap alacağımı biliyordum. Nitekim de telefon açtılar. Durumdan tekrar bahsettim. Değişim talebinde bulunmadığımı, sadece English Home gibi sevdiğim bir markanın daha özenli olması gerektiğini bir de sesli olarak dile getirdim.
Benim ile telefonda görüşen beyfendi böyle bir durum ile karşılaştığım için özür diledi. Bayram dolayısı ile yoğun olduklarını ve siparişleri yetiştirmeye çalışırlarken böyle aksaklıklar yaşandığını söyledi. Bir firma ne kadar yoğun olursa olsun özensiz karga hazırlamak bir bahane olamaz ancak beyfendinin ilgisi beni o kadar mutlu etti ki, tüm olumsuz düşüncelerim o an kayboldu.



Görevli bey ürünü değiştirmek istediklerini söyledi. Ben ise paketini, etiketini ve faturasını attığımı, değişimin çok önemli olmadığını söyledim. Adresime ürünün yenisini göndereceklerini, tek yapmam gerekenin kırık ürünü kargo görevlisine teslim etmek olduğu söylendi. Ben de teşekkür edip telefonu kapattım. Pazartesi günü annem kargoyu teslim almış. Kırık ürünü ise teslim etmiş. Yeni gelen ürün pırıl pırıl! Ne çiziği var ne bir hatası. . . English Home yapmış olduğu yanlışı çok güzel telafi etti. Bence her firma yaptığı hatanın arkasında durup, hatasını bu şekilde telafi etmeli. Artık English Home dan aynı hevesle alışveriş yapmaya devam edebilirim.


Bu davranışlarından dolayı  kendilerine bir teşekkür e maili gönderdim. Onlarda bana müşteri memnuniyetinin kendileri için önemli olduğunu ve ilgimden dolayı teşekkürlerini sundukları bir e mail ile karşılık verdiler.


English Home ile herhangi bir sorun yaşarsanız size tavsiyem ya " bize ulaşın" bölümünden e mail atın ya da arayın. Sorunuza, şikayetinize ya da önerilerinize kayıtsız kalmayacaklardır.

Bir kez daha teşekkürler English Home.


Sevgiler
xoxo


5 yorum :

  1. Değiştirdiklerine sevindim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Ben de çok sevindim bu duruma gerçekten :-)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım...:)
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. Ne şahane bi tasarımış bu bayıldım Reyhan,güle güle kullan.

    Sevgiler,
    Arzu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?