12 Ekim 2013 Cumartesi

Evmanya.com alışverişim ve fazlası ( çeyizsel mevzular )

Herkese merhaba,
Geçen hafta evmanya.com dan ilk siparişimi verdim. Bu aralar nedense mutfak eşyalarına sarmış durumdayım. Ufak tefek de olsa zevkime uygun, küçük çapta beni mutlu eden alışverişler yapmaya başladım. Evmanya.com daha önceden bildiğim bir site değildi. Cupcake li mutfak ürünleri araştırırken tesadüfen denk geldim. 
Cupcake li bu keyif tepsisini çok beğenerek seçtim. Sitede rengi mor olarak görülüyordu ve renk seçeneği yoktu. Ancak pembesi geldi. İyi ki de pembe geldi!



Bu pasta servis seti konusunda çok tereddütte kalmıştım. Fiyatı 30 tl idi. Bir kaç sitede de kanca ev markasının bu ürünlerini görüp çok beğenmiştim. Fakat 30 tl değer mi diye düşünüyordum ürünü bire bir görmeden önce. Sonra içimden bir ses " ölümlü dünya, al gitsin" dedi ve sepete attım. Bu ürünü bir kaç sitede daha araştırdım. Evmanya da diğer sitelere göre fiyatı daha ucuz. Ürün kanca evin sitesinde bile 45 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Evmanya bu konuda çok avantajlı.


Son derece sevimli bir ürün değil mi? !! :)


Bu bıçakları geçen hafta migrosta görüp aldım. Tanesi 4 tl. Bunlar da çeyizime gidecek olan parçalardan.


Krep tavası ve kahve presi ise bim den. Bunları da geçen hafta almıştım. Press 350 ml. Benzerlerini tantitoni.com da görmüştüm, üstelik renkli!


ve son olarak bugünkü English Home alışverişim.. Masa örtülerinde yüzde 50 indirim hala devam ediyor.  Büyük, orta ve küçük boyut olmak üzere 3 adet masa örtüsü aldım. Bir de gördüğünüz tuvalet kağıtlığı!! Ne alaka bilmiyorum ama hoşuma gitti! Tuvalette göze hoş görünen bir şeylerin olması fena olmasa gerek :D



Çeyiz alışverişi ya da ev ürünleri alışverişi yaptığınız siteler varsa isimlerini yorumlarınızda bekliyorum!

Sevgiler

xoxo

8 yorum :

  1. hepsi birbirinden güzel bende evim.net den alışveriş yapıyorum .benimkilerde hep çeyiz alışverişi.çeyiz almak çok heyecanlı ve eğlenceli :) güzel günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle çok eğlenceli! Allah kullanmayı da nasip eder inşallah hepimize :)

      Sil
  2. Çeyiz alışverişi çok heycanlı insan kullanacağı günü iple çekiyor :) Güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu tarz bir alışverişin insana verdiği mutluluk bambaşka :-)

      Sil
  3. Çeyiz alışverişi düğün sürecinin en güzel zamanlarından.Nişanlılık sürem çok kısaydı o sürede her gün elim kolum dolu dönüyordum eve.Hangi şehirde yaşadığını bilmiyorum ama ben birçok ürünü Ankara Çıkrıkçılar Yokuşundan almıştım çok uyguna.Tepsine de bayıldım ben de bir türlü emin değilim o parayı versem mi diye e malum evlenince daha zor alınıyor böyle şeyler:)
    Yani tecrübe konuşuyor alacağın saçma sapan herşeyi şimdiden al içinde kalmasın!
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef büyük bir şehirde yaşamadıgim için imkanlar kısıtlı. Bu nedenle internet alisverisleri cazip geliyor. Üstelik ailem ile yaşadığım için aldığım maas cepte bu da harcamak için bahanem olsun degil mi :-)

      Sil
  4. bu ferforje tuvalet kağıtlığını ne kadar aradım taradım bilemezsiniz. Hatta nette sadece sizin sayfada fotoğrafını bulup çektim... tüm çevreme işte bunu istiyorum dedim...mağaza mağaza da dolaşıp satıcılara gösterdim... Sonuç: Hüsran
    Kadın milleti işte. Takıntılı ama english home ve tupperware apayrı bir takıntı.
    Siz güle güle, güzel günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretimden mi kalktı acaba!?? Çünkü uzun zamandır ben de eski ferforje ürünlere rastlamadım. Umarım size de denk gelir. Ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?