27 Ekim 2013 Pazar

Ferforje Aşkına - Aradığım Rafı Buldum!

Herkese merhaba,

Aklımda uzun zamandır çeyizim için ferforje raf alma düşüncesi vardı. Hatta English Home un internet sitesinden 3 raflı ferforjesini alacaktım ancak boyutlar konusunda emin olamayınca almaktan vazgeçmiştim. İyi ki de almamışım çünkü boyutları o kadar küçüktü ki English Home mağazasında bile içine sadece el havlusu yerleştirebilmişler.



Bugün ise annemle bir kaç saatliğine dışarı çıktık biraz hava almak için. Canım nedense Kuşadası'nda Tansaş yanındaki züccaciyeye gitmek istedi. Bir de ne göreyim! Bu eskitme, 3 raflı ferforje!! Çeşitli kullanım amacına uygun olacak bir raf. 
Ürün de mağazada tek kalınca, annemle "ya satılırsa ve böyle bir şey bulamazsak" diye biraz endişe duyduk ve hazır bulmuşken kaçırmak istemedik.


Allah nasip ederse, hayalini kurduğum yuvanın banyosunda kullanmak niyeti ile aldım bu ferforjeyi. 


Üstelik katlanabilir oluşu da çok hoşuma gitti. Çünkü nasılsa şimdi kullanmaya niyetim yok. Katlanır oluşu ile çok fazla yer kaplamayacak. 


Bu tarz ürünler, banyo dolaplarından daha çok hoşuma gidiyor nedense. Özellikle de beyaz ve eskitme ürünler. 

Bugün benim şanslı günüm! Şu an evde oturuyor olmak bile keyfimi kaçıramıyor :)


Sevgiler
xoxo

20 yorum :

  1. Bi harikaymış tatlım, ben de çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Çok işe yarayacağını umuyorum :)

      Sil
  2. o nasıl harika bir raftır. çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Beğenmene sevindim! :)

      Sil
  3. ok çok güzel gule gule kullan inşallah :) Temizliği zor mu olur acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Galiba biraz zor olacak :)

      Sil
  4. Çok güzelll güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım, gözüm kaldı böyle birşey görürsem ben de kaçırmıcam :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Umarım sen de gönlüne göre bir tane bulursun :-)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ne kadara almıştın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :-) tam olarak 147tl ye almış bulundum.

      Sil
  8. çok güzel bayıldım bende istiyorum bundan :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Daha iyileri senin olsun :-)

      Sil
  9. Çok güzelmiş gerçekten , benim hiç bugüne kadar dikkatimi çekmezken bu tarz ürünler birkaç blogger arkadaş sayesinde bende şimdi evime almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu gibi ürünlerin ortamı çok zarif gösterdiğine inanıyorum :-)

    YanıtlaSil
  11. Bende istiyorum evime ama bulamadjm bi türlü.sormasi ayp olmazsa nekadara aldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir sene önce 145 liraya almıştım ama en son 1 ay önce ferforjeyi aldığım dükkana gittiğimde aynı ferforjenin 170 lira gibi bir fiyata satıldığını gördüm. :/

      Sil
  12. Kayseride yaşıyorum. Yardımcı olsanızda aynısından bende alsam. Gerçekten çok lazım

    YanıtlaSil
  13. Bugün tarihli sandım mutlu oldum...Aydında yaşıyorum o züccaciye yi çok iyi bilirim dolaşmayı ve ürünleri güzeldir ..şu an ev değiştirdim ihtiyaç doğdu bende arıyordum ferfonje raf..ben farklı alanda kullanı cam çok tesadüf oldu en kısa zamanda adaya gitmem lazım umarım bu yıl vardır...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?