26 Ekim 2013 Cumartesi

Küçük Alışverişler ( çeyizsel mevzular )

Herkese merhaba,
Son zamanlarda ufak tefek alışveriş yapıyorum. Bunların genelini çeyiz adı altında yaptığım alışverişler oluşturmaya başladı. Yakın zamanda evleneceğimden değil ancak ev eşyalarını sevdiğim için açıkcası çeyizi bahane edip alışveriş yapıyorum. Terapi gibi oluyor. :)
Bunlarda geçen haftalarda ve bugün çeyiz ve kişisel kullanımım için aldığım bazı ürünler.

Bu aralar Migros'da züccaciye bölümünde indirimler görüyorum. Bu 6 lı küçük kaseli 6.50 gibi bir fiyata aldım bugün. Kahvaltılık için iyi olabileceğini düşündüm.




Bu tarz kupalara bayılıyorum. Yine Migrostan.. 


Salata kasesi!. Tam bir züccaciye manyağı olup çıkmak üzereyim. Şimdiden salata kasesi almaya ne gerek vardı değil mi? :)



Bu pasta fanusu da 15 tl. Migros'tan :)
Hala stoklarında olabilir. Ben iki hafta önce almıştım ve bugün gittiğimde hala bir kaç adet vardı.



 Bu 1 litrelik cam şişeleri anneme aldırdım geçen hafta A101 den. Pembe ve mor kapaklı olanda aklım kalmıştı ama maalesef annem gittiğinde sadece bu gördükleriniz kalmış. Olsun. Ben bunları da çok beğendim :)


Züccaciye haricinde havlu, çarşaf, kılıf gibi ürünler satın almayı da çok seviyorum. Her birini incelerken ayrı bir dünyada gibiyim sanki :)
Bu havlu ve iki adet siyah yastık kılıfını da Taç'dan aldım bugün. Benim girdiğim mağazada oldukça çeşitli indirimler vardı.
Ayrıca bu siyah yastık kılıflarına bir de çift kişilik düz siyah çarşaf lazım. Duyan bilen olursa haberim olsun lütfen :D


Bu Hello Kitty'li Tupper'ım :)  Artık içine ne koyarım kim bilir.


ve son olarak da kişisel bir kaç ürün. Elseve saç bakım yağını çok merak ediyordum. Bayram indirimi zamanı fırsatı değerlendirememiştim. Bugün Migros'ta 14 tl olduğunu görünce satın aldım. Yanında da el havlusu hediyeliydi. 



Şimdilik hepsi bu kadar :)

Herkese şimdiden iyi pazarlar.
Bu gece saatlerimizi de 1 saat geri almayı unutmayalım :)


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. züccaciye dükkanlarına öğrenci halime bayılıyorum valla. çeyiz zamanı ne yaparım bilmiyoru :) hayırlı olsun hepsini güzel günlerinde kullanman dileğiyle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben öğrenciyken de aynıydım. Erkek arkadaşımla süper markete girdiğimizde ben hemen züccaciye bölümüne dalardım o ise hemen yan taraftaki elektronik bölümüne :D

      Sil
  2. Ne güzel şeyler almışsın canım.

    YanıtlaSil
  3. züccaciye manyaklığına bende kapılmış durumdayım çok tehlikeli bi durum Allah sonumuzu hayreylesin :) hepsini güle güle kullan canım özellikle şişelere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay amin! Eskiden inanır mısın anneme kızardım bu tarz reyonlardan ayrılmaz diye; ama şimdi annemden beter bir haldeyim :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?