23 Ekim 2013 Çarşamba

Pangea Organics - Yorumlarım

Herkese merhaba,
Pangea yazısı yazmamın vakti geldi de geçiyor bile. Pangea organics in seyahat seti kullanmam için gönderilmişti. Ürünlerin içinden en sevdiğim ikisini sizinle paylaşmak istedim.
Pangea ürünlerinin tamamen doğal ürünler olduğunu hatırlatmakta fayda var.
Kullanmakta olduğum ürünler 30'ar ml. Boyutlarına göre uzun vadeli ürünler. Çünkü az miktar kullanmanız yetiyor.
Serinin yüz kremini ilk başlarda kullanırken yadırgamıştım. Kokusu beni biraz rahatsız etmişti. Daha sonra alıştım. Cildimi temizledikten sonra bu kremi kullanıyorum. Krem çok çabuk emiliyor. İlk kez cildimin yağlanmadan nemlendiğini hissettiğimi söylesem yalan söylemiş olmam. Sonrasında da cildiniz yumuşacık oluyor zaten.






Ama kremden daha da hoşuma giden bir ürün var ki o da maskesi. Ürünü o kadar çok beğendim ki! Cildimi temizledikten sonra, hafta iki ya da üç kere uyguluyorum. Açıklamalarında 10 dk bekletmenin yeterli olduğunu okumuştum ancak ben  keyfime göre bazen 20 bazen ise yarım saat bekletiyorum ve ılık su ile masaj yaparak temizliyorum. Cildim parlıyor, yumuşuyor, daha da temizleniyor sanki! 

 Zaten ödüllü bir ürünmüş. Ödüllü olmasına şaşmamalı. Pangea Organics in sitesinden maskeyi daha detaylı incelemek isterseniz tık tık. Bu ürün bittikten sonra satın almayı o kadar çok istiyorum ki.. Ancak ürün biraz pahalı :( Beni tek üzen kısmı bu. Sanırım bir kumbara projesi de ben başlatmalıyım! 


Maskenin yapısı bu şekilde. Pütürlü lapa gibi görünüyor :D Filmlerde gördüğümüz sağlıklı ama tatsız çocuk mamaları gibi :D
Her ürüne inanmam, kolay kolay iddia ettikleri etki de gözlemleyemem ama bu maske gerçekten benden tam not aldı. 

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?