22 Ekim 2013 Salı

Rimmel London - Stay Matte Pudra 06

Herkese merhaba,
Watsons'ın bayram indiriminden aldığım Rimmel'in mat pudrasından bahsetmek istiyorum. Aldığım günden beri kullanıyorum. Yıllardır Flormar pudralarının dışına çıkmamıştım. Yüzde 50 indirimde olunca denemek istedim. Fiyatı 6 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. 
Aldığım günden beri severek kullandığımı söyleyebilirim.

Sarı alt ton olduğunu düşündüğüm kumral bir ten rengine sahibim. 06 numarası çok fazla sürmediğim sürece tenime uyuyor.





Kapatıcı özelliği olan bir ürün değil. Cilt kusurlarınızı kapatmak için değil de makyajınızı tamamlayıcı, hafif görünüm veren yardımcı bir pudra. Ben Garnier in bb kremini kullanıp üzerine bu pudrayı geçiyorum ve makyajımı sabitlemiş oluyorum. Matlığı ve kalıcılığı açısından oldukça memnun kaldım. Sivilce oluşumu gözlemlemedim.
Yalnız kullanım öncesi cildi nemlendirmek gerekiyor ve düzenli peeling yapan biri değilseniz bu pudranın cildinizde pütür pütür durma ihtimali var.



Sonuç olarak fiyatına göre kalitesi iyi bir pudra. Bittiği taktide tekrar alabileceğim ürünler listesine girdi bile.



Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. Benimde sevdiiklerim arasına girdi bu pudra.Fiyatına göre hiç fena değil.Güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Günlük kullanım için çok ideal :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?