9 Ekim 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim

Herkese merhaba,
Watsons'ın bayram indirimi bugün başladı. Maybelline'de yüzde 50 indirim olduğunu okuyunca iş çıkışı Watsons a uğradım.
Geçen sefer dalgınlıkla yanlış numarasını aldığım göz altı kapatıcısının bu sefer doğru numarası olan 2 no yu aldım. One by one rimeli daha önce kullanıp çok beğenmiştim. İndirimde iken yeniden denemek istedim.
Rimmel in cilt ürünlerini şimdiye kadar hiç kullanmadım. Mat pudra almayı düşünüyordum. Aslında Flormar müptelasıyımdır pudra konusunda ama Rimmel'de de yüzde 50 indirim olunca merak ettim ve mat 06 numaralı pudrayı aldım. Yarın kullanmaya başlayacağım. Günlük kullanım için fena olmasa gerek.

Ve son olarak, bu aralar indirimlerden sıkça alınmış olan colgate diş macunu.. İlk kez deneyeceğim. Watsons daki görevli kız da kullanıp memnun kaldığını söyledi. Doğruluğunu bilemem ama umarım öyledir. İkili paket 15.90 tl.
İş çıkışı Watsons a sık sık uğradığımdan fazla bir şeye ihtiyacım yoktu. O nedenle bu indirim zamanını bu dört parça ürün ile kapatmış oldum.




Sevgiler
xoxo

3 yorum :

  1. Güle güle kullan canım aldıklarını.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu biraz önce keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?