28 Ekim 2013 Pazartesi

Yves Rocher & Balm Siparişim ve Watsons Alışverişim

Herkese merhaba,
Bayram indirimi zamanı Gratis'teki %50 indirimden sevgili Ozi'min sayesinde ben de faydalanabildim. Bana Gratis'ten ne istediğimi sormuştu. Ben de direk internetten balm ürünlerini arattım. Hiç aklımda yokken, üstelik zerre kadar da ihtiyacım yokken The Balm Hot Mama allık inanılmaz hoşuma gitti. Yüzde 50 indirimle 13.50 TL ye gelmiş oldu. İyi ki almışım. Rengine bayıldım!.

Daha sonraki haftalarda Yves Rocher'in kepek şampuanını ve yıpranmış saçlar için olan saç kremini sipariş ettim. Bugün ise siparişlerim elime ulaştı. Lip balm'lı allık ve yaprak sabunlar ise Ozim'in hediyeleri. O sabunlar o kadar işe yarıyor ki. Sağol canım!!



Son zamanlarda favori olacak allığım!! <3



Sabah bloglarda Watsons da bazı kişisel bakım ürünlerinde yüzde 50 indirim olduğunu okumuştum. İş çıkısı Watsons a uğrayıp bitmek üzere olan Gliss keratinli sıvı saç kremini alıp yedekledim. Kardeşimin beni alıştırdığı Palmolive vanilyalı duş jeli.. Vanilya kokusuna bayılıyorum!. O nedenle bu duş jelini de çok sevdim.
Evde manikürümü kendim yapmaya çalışıyorum. Törpüm ve kesicisi eski fonksiyonunu yitirmişti. Onlar çöpe gitti.


Şimdilik bu kadar hanımlar.


Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Tatlım güle güle kullan güzel şeyler:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım:)
    En yakın Tunalı Gratis olduğu için bana hot mama gelince silip süpürüyorlar yau:(
    Bazı makyaj paletleri hariç çoğu ürüne kavuştum ama buna bir kavuşamadım.
    Sürerken bir fırçada benim yerime sür :)
    A bu arada bende gliss kullanıyordum ki elseve mucizevi yağ ile tanışana kadar,eski stokları eritip bir daha almayı düşünmüyorum.Denemediysen Bir şans ver bence^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :-) umarım hot mama ya da kavuşursun . Mucizevi yagi aldım. Yeni kullanmaya başladım. Kokusu çok hoş. Umarım faydasını görürüm.

      Sil
  3. Hot Mama en en sevdiğim allığım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?