25 Kasım 2013 Pazartesi

Bioderma Sebium Foaming Jel konusunda yardıma ihtiyacım var!!

Herkese merhaba,
Kullanmakta olduğum temizleyicim bitmek üzere ve ben yine yeni ürünler denemek istiyorum. Son zamanlarda bioderma sebium foaming jel hakkında bir çok yorum okudum. Açıkcası okuduğum yorumlardan yola çıkarak ürünü almaya karar verdim fakat bu sefer de nereden sipariş vereceğim konusunda kafam çok karıştı. Her sitede farklı fiyatlandırma var. Oldukça ucuza 1+1 kampanyaları varken, bir başka sitede aynı kampanya çok daha yüksek fiyata. Ben de hangi siteye güveneceğim konusunda kararsız kaldım. Daha önce bir kaç kez alışveriş yapıp memnun kaldığım onlineeczanem e baktığımda 75 tl olduğunu gördüm ürünün. O nedenle farklı alternatif siteler arıyorum. Bu ürünü satın aldığınız ya da güvenerek alışveriş yaptığınız, tavsiye edebileceğiniz dermo kozmetik siteleri varsa isimlerini bekliyorum.

Teşekkürler!!

9 yorum :

  1. mamacim.com
    turuncukasa.com
    dermoeczane.net
    http://www.kamelya.com/bioderma-urunleri
    http://www.eczanemizde.com/?kategori-mrk-337-Bioderma.html
    http://www.onlineeczanem.com/?kategori-mrk-17-Bioderma.html
    gibi gibi :)))

    YanıtlaSil
  2. Harikasın! çok teşekkürler :) dermoeczane.net te oldukça iyi fiyata.

    YanıtlaSil
  3. Dermomarket ve mamcim dan aldım ikisindende memnun kaldım

    YanıtlaSil
  4. avene öneririm bende şuan çok uygun fiyatı turuncukasada

    YanıtlaSil
  5. dermomarketten cok memnunum bolca numune yollamalarından dolayı da seviyorum =) Ayrıca online eczanem ve dermostil de oyle.. Mamacim in iyi olduğunu duydum ama alışveriş yapmadım.

    YanıtlaSil
  6. http://www.aynakarsisinda.blogspot.com/2013/06/dermobakimcom-dan-bioderma-sebium.html
    bende dermo bakımdan yapmıştım alışverişimi. linki inceleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Ben turuncu kasada 2 tanesini 35 liraya almistim yuzde elli indirim kodum vardi

    YanıtlaSil
  8. eczanemizde.com
    dermoeczanem.com hem uygun hemde tester konusunda çok cömertler!

    YanıtlaSil
  9. Kızlar tavsiyeleriniz için hepinize çoook teşekkür ederim :) tüm siteleri tek tek inceliyorum. Sağolun!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?