3 Kasım 2013 Pazar

Flormar Alışverişim

 Herkese merhaba,
Bugünkü düşük modumu biraz yükseltmek için atladım arabaya, attım kendimi Flormar mağazasına. Lights of Flowers serisinde yüzde 80 indirim olduğunu okumuştum. İstediğim ürünleri bulma umudu ile gittim ve elim boş dönmedim.




Bir adet allık ve aydınlatıcı pudra aldım. Aslında zerre kadar ihtiyacım yok hiç birine ama maksat alışveriş, maksat moral bulma...


Yeni çıkan passionate dots serisinden ise PD26 numaralı vişne çürüğü tonundaki ruj çok hoşuma gitti. Uzun zamandır bu tarz bir renk kullanmıyordum. Sanırım bir süreliğine eskiye dönüş yapacağım bu renk ile. 
Aslında Flormar geçen hafta yeni çıkan seriden küçük bir paket gönderdi fakat gelen 2 adet ruj, bir adet eye liner ve 3 adet ojenin hiç biri benim kullanacağım renk tonlarına sahip değildi. :( Bu durumda ürünleri deneyemeyeceğim için blogumda da paylaşamazdım. Flormar a hem bir teşekkür hem de durumu belirten bir bilgilendirme yazısı yazdım. 
Ama bu serinin yukarıda gördüğünüz rengini de görünce dayanamadım aldım!

Allık ve pudranın tanesi 6.90 a gelmiş oldu.
Ruj ise 15 TL.


İyi pazarlar

Sevgiler 
xoxo

8 yorum :

  1. Güle güle kullan canım rujun rengi bi harika :)

    YanıtlaSil
  2. aldıkların hayırlı olsun canım. İndirim tüm Türkiyedeki Flormar mağazalarında mı? birde ne zamana kadar bilgin varmı? eğer fiyatları böyle yani hakettiği değerdeyse alınır valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Evet, bu genel bir indirim çünkü. Ama indirimin ne zamana kadar devam ettiği konusunda hiç bir bilgim yok maalesef. İmkanın olursa yarın bence bir uğra Flormar'a derim ben :)

      Sil
  3. Ürünleri kullandıktan sonraki yorumlarını merakla bekliyorum :) bloğumu ziyaret edersen çok sevinirim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri kullanıp, fikir edinir edinmez bloğumda yer vereceğim :) ilgine teşekkürler

      Sil
  4. aa indirim mi varmışşşş en merak ettiğim seriden parçalar almışsın :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. :) bir bak bakalım belki sen de indirimden yakalarsın bu parçaları :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?