6 Kasım 2013 Çarşamba

Flormar - Light of Flowers Powder LF02

Herkese merhaba,
Pazar günü Flormar'ın yüzde 80 indiriminden yararlanıp 7 TL ye aldığım aydınlatıcı pudradan bahsetmek istiyorum kısaca. 3 gündür kullanıyorum. Renkli kozmetik için 3 gün fikir edinme konusunda yeterli diye düşündüm.


Benim aydınlatıcılara olan ilgim Mary Lou ile başladı. Zira kendisi gerçekten harika bir aydınlatıcı. Flormar Lights of Flower serisini çıkardığında bu gördüğümüz aydınlatıcı pudra da dikkatimi çekiyordu. Böyle büyük bir indirim olunca da alıp denemek istedim.

Bu serinin sevmediğim bir yönü var ki o da yapısının sert oluşu. O nedenle fırçaya ürün çok kolay gelmiyor.
Yapı olarak hafif, pigmentasyon düşük. Kalıcılık orta derece.



Piyasada Mary Lou gibi bir aydınlatıcı varken ben gidip özellikle bu aydınlatıcıyı almam. 
Tek başına başarılı sayılabilecek bir aydınlatıcı ancak Mary Lou ile kıyaslandığında vasat!
30 küsur TL bu aydınlatıcıya para vermek yerine biraz daha para verip Mary Lou almanızı tavsiye ederim. Ancak Flormar'ın bu denli büyük indirimlerine denk gelirseniz de gözünüz kapalı alınabilecek bir ürün. Çünkü 30 lira için düşük kalitede bir ürün fakat 7 lira için ise güzel!


Ben günlük makyajımda bu ürünü kullanmaya devam ederim. Ama ben bu yazımda aydınlatıcı olarak favorimi açıkca belirttim.

Karar sizin :)


Sevgiler
xoxo


8 yorum :

  1. Benim bu indirimden haberim yoktu ,harika oldu :) Mary lou kalplerimizin baş tacı zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirim hâlâ devam ediyor mu bilmiyorum yalnız. . Mary lou hakkında dogru söylüyorsun :-) ambalajı yapısı her şeyi ile bas tacı :-)

      Sil
  2. Flormar kendini fiyat konusunda aştığı kadar keşke kalite konusunda da aşsa... Tamam iyi güzel süper ürünleri var ancak fiyatına oranla performansı düşük çok fazla ürün var. Uyun fiyatlı şekilde almış olman çok güzel olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canim. Yıllarca düzenli kullandığım ürünlerin fiyatlarının bile giderek artması çok sinir bozucu. Sırf bu yüzden farklı alternatifler arıyorum.

      Sil
  3. Canııım bence bunu far olarak da kullanabilirsin,süper durur ;)

    YanıtlaSil
  4. Aa bak çok haklısın canim :-) yarın deneyeyim :-)

    YanıtlaSil
  5. ben de aldım allık olarak kullanıyorum ama ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana allık olarak uygun degil. Ten rengim onun için koyu kalıyor. Ada sen de rengini gösteriyor ise eminim çok hoş duruyordur :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?