9 Kasım 2013 Cumartesi

Flormar Passionate Dots - PD26 Lipstick


Herkese merhaba,
Daha önce de bahsettiğim gibi, Flormar yeni çıkarmış olduğu seriden bana da örnekler göndermişti ancak gelen ürünlerin renkleri bana uymayan tonlarda olduğu için ben de kullanabilecek kişilere verdim ve kendime de gidip 26 numaralı "harika" koyu bir ton ruj aldım. 


Bir süredir neredeyse hiç ruj sürmüyordum desem yeridir. Ancak bu ruju çarşamba gününden beri sürekli olarak kullanıyorum. Üniversite dönemimde bu tonda rujları çok kullanırdım. En son böyle bir ton kim bilir ne zaman kullanmıştım. Bu ruj ile biraz nostalji yapmış oldum. Sonbahar için oldukça güzel bir renk!


Gelelim rujumuza... Passionate Dots serisinin ambalajı bir çok kişi gibi benim de çok hoşuma gitti. Flormar'ın şimdiye kadar çıkarmış olduğu serilerden en güzel ambalaja sahip seri bana göre Passionate Dots.

PD26 numaralı ruj mora çalan bir ton. Sanırım vişne çürüğü bu rengi tanımlamak için uygundur. Bu ruju kullanmadan önce dudaklarınızı nemlendirmenizi tavsiye ederim, hatta ve hatta peeling uygularsanız çok daha iyi olacaktır, zira biraz kuru bir ruj ancak kalıcılığı gerçekten oldukça iyi. 10-15 dk da bir tazelemenize hiç gerek yok. Ortalama bir saat idare ediyor. Ben bu şekilde gözlemledim. Kalıcılık olarak şimdiye kadar en memnun kaldığım ruj diyebilirim.
Sadece kuru bir yapısı olduğu için pütürlü dudaklarda hiç hoş durmayacaktır.
Bence hem renk hem kalıcılık hem ambalaj açısından çok başarılı bir ruj olmuş.
Bu tarz koyu renk sevenler için ideal bir ruj olabilir.
Fiyatı 15 TL



Sevgiler,
xoxo

8 yorum :

  1. Rujun rengine bayıldımmm!!!! ambalajı da ayrı bir güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujun karton kabını bile atmaya kıyamadım. O kadar cici bir ambalajı var :)

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok güzel dediğin gibi tam sonbaharlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) bu rujdan sonra koyu tonlara olan merakım hat safhaya çıktı. Yeni arayışlar içerisindeyim :D

      Sil
  3. Güle güle kullan, rengi çok güzel gözüküyor :) Flormar' ın en büyük sorunu rujlarının yapısının kuru olması bence buna bir el atsalar iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Flormar ın deluxe serisi nem konusunda daha iyi. Kullanmadıysanız tavsiye ederim. Ama özellikle bu serinin bu ruju bu kadar kuru olmasaydı çok daha övülesi bir ruj olabilirdi!.

      Sil
  4. cok guzel bir rengi var. Kirmizi asigi olarak bayildimm :) Gule gule kullanin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :-) beğenmenize sevindim.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?