1 Kasım 2013 Cuma

Hot Mama - Artık favori allığım!

Herkese merhaba,
Allık aşığı biri olarak neden bu allık ile bu kadar geç tanıştım bilmiyorum. 
Aslında bu allığı almam da tesadüf oldu. Bayram indirimi zamanı Ozicim "gratis ten istediğin bir şey var mı ?" deyince internetten direk the balm ürünlerini aratmaya başladım. Hot Mama yı görünce ise istediğimin "o" olduğuna karar verdim. Şanslıymışım ki tükenmeden Ozicim benim için bir tane alabildi. 

Normalde allık denilince aklıma ilk gelen renk pembe olur. Ancak bu allık rengi ile, yapısı ile, ambalajı ile benim için devrim niteliğinde. Hot Mama elime ulaştığı ilk günden favori listemin birinci sırasına yerleşti!


7.08 gr, ilk başta göze küçük görünen bir allık. Dışında koruma kabı var. The Balm ın bu özelliğini seviyorum. Çünkü ben aldığım ürünlerin kaplarının aşınıp bozulmasından nefret ediyorum.


Bu renk için ne denir bilemiyorum. Turunce deseniz değil, pembe deseniz değil. Sanki ikisinin karıştırılıp renginin hafifletilmiş ve altın pırıltılarla süslenmiş hali gibi. Son zamanlarda altın pırıltılı ürünler de ayrıca ilgimi çekiyor. 
Allığın kalıcılığı oldukça iyi. Beni bütün gün idare ediyor. Sadece pigmentasyonu biraz düşük geldi bana. Bir kaç sefer uygulamak durumunda kalıyorum ben. Herhangi bir tozutma durumu da yok.



Yüzde 50 indirimden yararlanıp Ozicim aracılığı ile aldığım bu allık için fazla söze gerek de yok. Benim bundan böyle favori allığım Hot Mama.
Fiyatı ise 13.50 TL ( %50 indirim ile )


Artık The Balm dan başka ne ürünler alabilirim diye düşünmeye başladım. Nude paleti ilk indirimde almak var aklımda şu sıralar. :)


Sevgiler
xoxo

1 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?