28 Kasım 2013 Perşembe

Moshos Garden Alışverişim

Herkese merhaba,
Bu akşam size "doğal" bir alışverişimden bahsetmek istiyorum.
Moshos Garden ile bir blog yazısı ile tesadüfen tanıştım. Daha sonra Ozinin makyaj böcesi blog yazarı arkadaşımın ürünleri tecrübe etmesi ile firma ve ürünlerine olan ilgim bir anda arttı. Firma kurucusu Alpaslan Bey ile önce facebook üzerinden kısa bir yazışmam oldu. Merak ettiğim sorulara cevap buldum. Sipariş verdikten sonra da Alpaslan Bey ile uzun bir yazışmamız oldu. Şunu belirtmeliyim ki kendisi çok iyi, ilgili ve cömert bir insan! Ürünlerine de oldukça güveniyor! Güvenmekte de haksız değil sanıyorum :)
Alpaslan Bey ile konuştukta sonra düşündüm ki, gerçekten günde ortalama yüz ve ya yüzden fazla zararlıyı vücudumuza alıyoruz. Yediğimiz içtiğimiz şeylerde dahi var maalesef bu zararlılar. Ancak ben bir adım attım ve en azından vücuduma aldığım zararlı sayısını azaltmaya karar verdim. Cilt temizliği ve nemlendirmesi bir bayan için en önemli noktalardan bir tanesi ve ben bu doğal yönden yapmaya karar verdim!
Göz makyajı temizliğimi zaten kendi ürettiğimiz zeytin yağı ile yapıyordum. Cilt temizliğimi ve nemlendirmesini de Moshos Garden dan satın aldığım ürünler ile yapmaya başladım! Dünden beri de kullanıyorum ve mutluyum :)

Gelelim küçük çaplı alışverişime;



Ben çayağacı özlü shea kremi ve defne sabunu sipariş ettim. Bunun yanında kantaron yağı ve iki esans hediye olarak gönderdi sağolsun Alpaslan Bey.
Ürünler aşağıda gördüğünüz şekilde sapa sağlam ulaştı. Kargo paketini açmadan önce ise paketten çok hoş bir koku yayılıyordu. :)



Defne sabununu vücut ve yüz temizliğim için kullanıyorum. Sabun olduğu için çok kurutuyor fakat shea krem ile nemlendiriyorum. Yoğun bir nemlendirmeye sahip. Etkisi sabaha kadar sürüyor ve harika kokuyor! Hatta bir sipariş de erkek kardeşim için vereceğim :)


Shea çayağacı özlü krem el, yüz, vücut için kullanıma uygun!. 

Ancak detaylı bilgi ürünü biraz daha kullandıktan sonra :)





Evet! Bir bayan olarak makyajdan vazgeçemiyorum! Geçemeyeceğim de! Vücuduma zararlı ürünleri ister istemez almaya devam edeceğim maalesef, ancak Alpaslan Bey'e, bana doğal olanın önemini hatırlattığı için teşekkür ederim. Ben bir adım attım ve bu yönde devam edeceğim!





Sevgiler
xoxo



7 yorum :

  1. O shea krem var ya, bi harikadır dostum :) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya!! Elim sürekli yüzümde. Bebek cildi gibi, yumuşacık oldummmm! :D

      Sil
  2. Mis kokulu günlerde, güle güle kullanın :) Kullanan herkes çok memnun, ne mutlu bize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :-) ne mutlu bize de böyle yerli, doğal bir marka ile tanışmış olduk :-)

      Sil
  3. Alpaslan Bey artık ömrümün sonuna kadar hayatımda olacak bir dost benim için...Bunu buradan ilan ediyorum :) Çünkü böylesine dürüst iyi niyetli bir insan kesinlikle hayatımda her daim olmalı... Hele o ürünleri.....Aşk yaaa bu ürünler bir aşk! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Bu kremlerde hep hayatımizda olsun :-) şimdiden öyle çok sevdim ki. .

      Sil
    2. Hepiniz teker teker sağolun, Allah ömür ve fırsat verdiği sürece kimseyi kremsiz bırakmayız :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?