15 Kasım 2013 Cuma

Ne izledim? - Aşk filmi sevenler bir baksın! :)


Herkese merhaba,

Uzun zamandır izlediğim filmler hakkında yazmıyordum. Gerçi uzun süredir bu kadar çok hoşuma giden bir film izlemediğim için de olabilir. 
Nedense geçen yıldan bu yana hint filmlerini sever oldum. Şimdiye kadar 6-7 hint yapımı film izlemişimdir herhalde ancak izlediklerimin hepsi beni gerçekten etkileyen filmler oldu.
Dün akşam ise hint filmlerini araştırırken bu filme denk geldim.

Filmin adı JAB TAK HAI JAAN! 
Aşk filmlerini, özelliklede aşk filmlerinde dramı seven biri iseniz bu filme mutlaka bir göz atın derim.
Ancak film oldukça uzun. 3 saat sürüyor. Fakat filmden hiç sıkılmadım. Beni öyle çok içine aldı ki. Yeri geldi ağladım, yeri geldi güldüm ve eğlendim.


Film konularından bahsetmekten genelde hoşlanmıyorum. Fakat bu filmi, varsa eğer, aşka olan inancınızı tazeleyecektir. 
Filmde oyunculuk inanılmaz!! Duyguyu tamami ile yakalayabiliyorsunuz. Ayrıca bazı sahneler müzikal havasında. Izlemesi oldukça keyifli.


Kısacası beni oldukça etkileyen bir film oldu Jab Tak Hai Jaan. 

Filmin soundtrack'lerinden biri ile yazımı bitiyorum. 
Bütün gün beynimin içinde bu şarkı çalıyordu! <3




Sevgiler
xoxo

5 yorum :

  1. Ben de senın gibi severim Hint filmlerini, önerini hemen kaydetim aklıma, benden de bır tazvsıye ızlemedıysen sefertası (The Lunchbox) nefis, çok duygusal ve naif bir Hint aşk filmi :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. devdas.kabhi alvida naa kehna, veer zaara yı tavsiye ederim çok çok :)

    YanıtlaSil
  3. Kızlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda sırayla söylemiş olduğunuz filmlere bakacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim doğrusu çünkü ben de hint filmleri son zamanlarda çok izler oldum,bunu da izlenecekler listeme koydum.Ben 3 idiots'u çok sevmiştim mesela.

    YanıtlaSil
  5. 3 idiots gerçekten mükemmel bir film!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?